וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-עירוני קרית שמונה: בן זקן מתלבט בנוגע למערך, סילבס בונה על המהירות

בקבוצה מהבירה שוקלים לפתוח עם שלושה בלמים (ראשון, 20:50, ספורט 5), ורד ושכטר צפויים להשתלב כמחליפים. בקרית שמונה מקווים שהמהירות של שכר והאסלביינק תוכל להכריע

חצי גמרהסתיים01/04/2018
בית"ר ירושלים
  • סילבסטר (53)
  • סילבסטר (79)
  • סאבו (89, פנדל)
2:3
  • (31) שכר
  • (90) נחמיאס
עירוני קרית שמונה
יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ערכה הערב (שבת) את האימון המסכם לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה מחר נגד עירוני קרית שמונה (20:50, ספורט 5). בקבוצה מהבירה עדיין מתלבטים בנוגע למערך ושוקלים לפתוח עם שלושה בלמים, כאשר שון גולדברג יוסט למרכז ההגנה וחן דילמוני יפתח באגף השמאלי. אם ייבחר מערך של ארבעה שחקני הגנה, חן עזרא יפתח בהרכב.

מחר תצא הקבוצה לבית מלון בצפון ותשהה שם עד לקראת המשחק. אנטואן קונטה, מרסל הייסטר ודוד קלטינס הפצועים ייעדרו. ז'אורז'יניו חזר לאימונים עם הקבוצה, אך ספק גדול אם יכלל בסגל. בבית"ר לוקחים בחשבון שהמשחק עשוי להגיע להארכה ובכל מקרה בונים על איתי שכטר ועידן ורד שיוכלו לעלות מהספסל ולגרום לשינוי. יותר מ-15 אלף איש אוהדים צהובים אמורים ללות את הקבוצה מחר.

שובל גוזלן שחקן עירוני קרית שמונה מול טל כחילה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שתי קבוצות, כרטיס אחד לגמר/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה

עירוני קרית שמונה תצא מחר בבוקר לבית מלון בחיפה, שם תשהה עד המשחק בערב נגד בית"ר ירושלים. בקרית שמונה כבר הכתירו את המשחק כ"חשוב ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות". החבורה של חיים סילבס משוכנעת שלמרות העדיפות של היריבה, היא מסוגלת להעפיל לגמר הגביע.

סילבס תרגל לאורך השבוע מערכים שונים של חמישה שחקני הגנה ושל ארבעה ועדיין לא ברור איך יפתח. בכל מקרה, בקבוצה הצפונית בונים על נייג'ל האסלביינק ומוחמד שכר שיינסו להביך את ההגנה הצהובה-שחורה בהתקפות מעבר. לגבי השחקן השלישי בחלק הקדמי עדיין קיימת התלבטות ושלושה שחקנים מתחרים על עמדה אחת: שגיב יחזקאל, שובל גוזלן ושון וייסמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: חיפה
קהל: 28100

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully