וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' הוצג בלוס אנג'לס גלאקסי: "האריה רעב"

הכוכב השבדי בן ה-36 הוצג באופן רשמי במועדון מה-MLS וסיפק ציטוטים: "נולדתי מבוגר ואמות צעיר. גם באנגליה אמרו שאני זקן על כסא גלגלים, אבל כבשתי אותם. אני לא שחצן"

שחקן לוס אנג'לס גלאקסי זלאטן איברהימוביץ'. AP
יצליח גם באמריקה? זלאטן איברהימוביץ'/AP

אחרי שנחת והתקבל בחום, זלאטן איברהימוביץ' הוצג הלילה (בין שישי לשבת) באופן רשמי בלוס אנג'לס גלאקסי האמריקאית והכריז: "האריה רעב". השבדי בן ה-36, ששוחרר ממנצ'סטר יונייטד והצטרף לקבוצה מעיר המלאכים, נראה ונשמע נרגש בהצגה הרשמית שלו.

"אני מרגיש צעיר, פעם אמרתי שאני כמו בנג'מין באטן", אמר זלאטן, שהמשיך: "נולדתי מבוגר ואמות צעיר. שהגיל שלי לא ידאיג אתכם, כשבאתי לאנגליה הם אמרו שאני זקן ושאני צריך כסא גלגלים, אבל אחרי כמה חודשים כבשתי את המדינה. גיל זה רק מספר". זלאטן הוא האחרון מבין רשימה של כוכבים שחתמו בגלקסי. קדמו לו דייויד בקהאם, סטיבן ג'רארד, רובי קין ואשלי קול.

עוד בנושא:

צפו בקבלת הפנים הנרגשת לזלאטן איברהימוביץ' בלוס אנג'לס
יותר מותג מכדורגלן: סיכום הקריירה האירופית של זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן: "אני מתגעגע לנבחרת שבדיה, הדלת לא סגורה לשום דבר"

שחקן לוס אנג'לס גלאקסי זלאטן איברהימוביץ' עם אוהד. AP
מצטלם עם האוהדים. זלאטן איברהימוביץ'/AP

"הם קראו לי, אז באתי", סיכם השבדי. "הגלאקסי הם המועדון המצליח ביותר בארצות הברית וב-MLS, אני חושב שזו האווירה שחיפשתי. הם רגילים לקבל כוכבים מאירופה. יש כאן פוטנציאל אדיר. אני יודע מה אני יכול לתת לקבוצה. האם אני שחצן? ממש לא, פשוט יש לי ביטחון. הייתי אמור להגיע לכאן כבר לפני כמה שנים, אז אני מאמין שזה גורל ומצפה לעלות למגרש".

הופעת הבכורה של הכוכב תתרחש כבר היום ב-22:00, בדרבי מול לוס אנג'לס FC. איברהימוביץ' לא צפוי לפתוח, אבל אמור לקבל דקות בתור כמחליף קצת יותר מ-24 שעות אחרי שנחת והצטרף לקבוצה. קבוצתו מדורגת כעת במקום השביעי בליגה אחרי שלושה מחזורים, עם מאזן של ניצחון, הפסד ותיקו.

החלוץ השבדי בן ה-36, ששיחק בעבר באייאקס, יובנטוס, אינטר, ברצלונה, מילאן, פריס סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד וכמובן בנבחרת שבדיה, כבש במהלך הקריירה שלו יותר מ-450 שערים וסיים את הקריירה האירופית שלו עם המעבר לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully