וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "אני מתגעגע לנבחרת שבדיה, הדלת לא סגורה לשום דבר"

בדרך לקאמבק מרגש ברוסיה? החלוץ האגדי של יונייטד שפרש מהמדים הלאומיים אחרי יורו 2016, לא פסל חזרה לקראת המונדיאל: "רוצה להרגיש שאני יכול להשפיע, אבל קודם אני חייב לשחק"

ספורט 1

זלאטן איברהימוביץ', החלוץ השבדי האגדי של מנצ'סטר יונייטד, פרש מהנבחרת הלאומית אחרי יורו 2016 והצהיר שלא ילבש יותר את המדים הלאומיים. אלא שהנבחרת שלו דווקא הסתדרה יפה בלעדיו ועשתה את הבלתי ייאומן כשהדיחה את איטליה בפלייאוף והעפילה למונדיאל ברוסיה. אולם, בראיון שערך לתקשורת השבדית, זלאטן ממש לא פסל קאמבק מרגש, להיפך. הכוכב השבדי דווקא רמז שמדגדג לו לחזור.

זלאטן איברהימוביץ', נבחרת שבדיה, כובש במספרת. AP
האם נהנה ממנו במונדיאל אחרון? זלאטן איברהימוביץ'/AP

"אני מתגעגע לנבחרת הלאומית, כשאתה משחק 20 שנה ואתה רואה שחקנים אחרים משחקים בנבחרת, זה קשה. זה גם קשה באופן כללי להיפצע משום שאתה רוצה לשחק", כך אמר זלאטן שנמצא בשבדיה לרגל עניינים אישיים.

כשנשאל מה יגיד למאמן הלאומי יאנה אנדרסון אם יתבקש לחזור לנבחרת, אמר זלאטן: "אנחנו נראה, זו שאלה קשה. אני רוצה להרגיש שאני יכול להשפיע על הדשא, אני לא רוצה לבוא לרוסיה רק בגלל מי שאני. הדלת לא סגורה לשום דבר, אבל קודם אני חייב לשחק. אי אפשר להתרכז בנבחרת הלאומית כשאני לא משחק ביונייטד, אבל אני מרגיש חי כשמסביב מדברים עליי ויש באז מסביב".

כזכור, זלאטן סבל מפציעה קשה בברך והיו שחשבו שהוא ייאלץ לפרוש מכדורגל או לעבור לליגה פחות רצינית כמו ה-MLS. אולם, השבדי חזר העונה ואף פתח בשני משחקים תחת מוריניו ושוב נפצע. זלאטן לא הצליח לכבוש העונה במדים האדומים, אך בעונה שעברה הוא היה מצוין יחסית וכבש 17 שערי פרמיירליג. האם המונדיאל ברוסיה יקבל חיזוק רציני ודמות צבעונית כמו זלאטן? ייתכן מאוד שכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully