וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקבלת הפנים הנרגשת לזלאטן איברהימוביץ' בלוס אנג'לס. הבכורה בשבת

מאות אוהדים ואנשי תקשורת קיבלו את פניו של הכוכב השבדי עם נחיתתו ב-LA, רגע לפני משחקו הראשון שייערך כבר בשבת בדרבי מול לוס אנג'לס FC. בהמשך היום הוא יוצג רשמית בקבוצתו החדשה

זלאטן איברהימוביץ' נוחת בלוס אנג'לס לקראת הצטרפות ללוס אנג'לס גלאקסי. אתר רשמי
התרגשות גדולה בלוס אנג'לס. זלאטן בשדה התעופה/אתר רשמי

שיגעון זלאטן איברהימוביץ' בלוס אנג'לס: הכוכב השבדי נחת הבוקר (שישי) בעיר המלאכים כדי להצטרף ל-LA גלאקסי וזכה לכבוד של מלכים בקבלת הפנים, אליה הגיעו מאות אוהדים ואנשי תקשורת. בהמשך היום תיערך מסיבת עיתונאים רשמית להצגתו והוא גם יוצג באופן ספציפי בפני האוהדים באצטדיון של קבוצתו החדשה, אבל כמה מאות סקרנים לא רצו לחכות וחיכו לו כבר ביציאה משדה התעופה.

הופעת הבכורה של איברהימוביץ' תתרחש כבר בשבת ב-22:00, בדרבי מול לוס אנג'לס FC. איברהימוביץ' לא צפוי לפתוח, אבל אמור לקבל דקות בתור כמחליף קצת יותר מ-24 שעות אחרי שנחת והצטרף לקבוצה. קבוצתו מדורגת כעת במקום השביעי בליגה אחרי שלושה מחזורים, עם מאזן של ניצחון, הפסד ותיקו.

החלוץ השבדי בן ה-36, ששיחק בעבר באייאקס, יובנטוס, אינטר, ברצלונה, מילאן, פריס סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד וכמובן בנבחרת שבדיה, כבש במהלך הקריירה שלו יותר מ-450 שערים וסיים את הקריירה האירופית שלו עם המעבר לארצות הברית.

עוד בנושא

יותר מותג מכדורגלן: סיכום הקריירה האירופית של זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן: "אני מתגעגע לנבחרת שבדיה, הדלת לא סגורה לשום דבר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully