וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בכל זאת גוני יזרעאלי יוכל לחזור לשחק העונה?

29.3.2018 / 19:21

סוכנו של השחקן מנסה להשיג את אישורן של 12 קבוצות ליגת העל לעתירה מצידו על מנת שיוכל לחתום בקבוצה שלישית העונה, ככל הנראה גלבוע/גליל. מספר קבוצות מתנגדות: "לא יכולים לכפוף חוקים לפי שחקן כזה או אחר"

one

סאגת גוני יזרעאלי רחוקה מלהגמר. כזכור אמש (שלישי) הודיעה מכבי חיפה כי החתימה את עודד ברנדווין ושחררה את השחקן שהחזיק בחוזה קאט, מה שאומר כי היא לא צריכה לשלם לו פיצוי אחרי השחרור. המשמעות של השחרור היא כי יזרעאלי סיים את העונה, לאחר שחיפה הייתה קבוצתו השנייה העונה בליגת העל, אליה הגיע ממכבי אשדוד בה פתח את העונה, ולפי חוקי איגוד הכדורסל לא יכול לעבור לקבוצה שלישית באותה עונה. במקביל, הבוקר תקפה אשתו של השחקן את התנהלותה של מכבי חיפה בפוסט בפייסבוק.

לוואלה! ספורט נודע כי סוכנו של יזרעאלי, רז גל, פנה היום לאיגוד הכדורסל כדי לראות כיצד ניתן בכל זאת לרשום אותו בקבוצה, כשאחת הקבוצות המעוניינות לצרפו כעת היא גלבוע/גליל שחסרה רכז בעקבות פציעתו של יחזקאל סקוורר. באיגוד הבהירו לגל כי יצטרך להביא את אישורן של כל 12 קבוצות ליגת העל למהלך, ואז יוכל להגיש עתירה לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל שידון בנושא.

החל משעות הצהריים פנה גל לקבוצות הליגה, ונראה כי מספר קבוצות לא מתכוונות לאשר את המהלך, ולמעשה למנוע את ניסיון הקאמבק של יזרעאלי. אחד מיושבי הראש שלא מתכוון לחתום סיפר היום לוואלה! ספורט: "יש פה נושא גדול יותר מגוני יזרעאלי. לא יכולים לכופף חוקים לפי שחקן כזה או אחר. רוצים לשנות חוק? יש את הנהלת איגוד הכדורסל ועושים את זה באופן מסודר. לא יתחילו בשביל שחקן אחד לשנות את החוקים".

עוד בנושא:

אשתו של גוני יזרעאלי תוקפת את מכבי חיפה: "השאירו אותו מובטל"
נשיא המדינה אירח את מחזיקת גביע המדינה הפועל חולון
עודד ברנדווין חתם במכבי חיפה, ששחררה את גוני יזרעאלי

גוני יזרעאלי שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
יעבור לקבוצה שלישית העונה? גוני יזרעאלי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully