וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של גוני יזרעאלי תוקפת את מכבי חיפה: "השאירו אותו מובטל"

29.3.2018 / 10:54

אחרי שחרורו מהירוקים, שבעקבותיו לא יכול לחתום באף קבוצה אחרת, תקפה נופר יזרעאלי את התנהלות הקבוצה: "לפני כניסת החג שחררו אותו ל'חירות'. הוא אבא מפרנס. חתם על חוזה עם סעיף קאט תחת לחץ"

one

מכבי חיפה ביצעה אמש (רביעי) שינוי משמעותי בסגל השחקנים כשהחתימה את עודד ברנדווין ממכבי ראשון לציון ושחררה את גוני יזרעאלי, שהגיע בתחילת העונה ממכבי אשדוד. יזרעאלי היה חתום על חוזה שאפשר לירוקים לשחררו בכל רגע נתון מבלי לשלם פיצוי, ובשל העובדה שכבר שיחק בשתי קבוצות העונה בליגה הראשונה, לא יכול לעבור לאף קבוצה אחרת.

במהלך הלילה פרסמה אשתו נופר פוסט בעמוד הפייסבוק שלה שבו היא תוקפת את התנהלות הירוקים, "למכבי חיפה ולכל החבר'ה. אז בואו נדבר רגע - לאן הגענו????? תאילנדים עובדים בשדות, סודנים במלונות, סינים במסעדות, אמריקאים בכדורסל ועוד כל מיני שאני בטוחה שאם השעון לא היה מראה 3:42 היתי מצליחה לכתוב עוד כמה.. אתמול, ממש לפני כניסת החג שבא עלינו לטובה החליטו במכבי חיפה לשחרר את גוני ל"חירות". רגע לפני הרמת הכוסית הוא נכנס לחדר עם המאמן ומנהל הקבוצה שמודיעים לו עם דמעות בעיניים שהם מפעילים את האופציה CUT בחוזה. למי שלא מכיר, אכן גוני דמות צבעונית, יש כאלה שיקראו לו שוטר תנועה, מנחית מטוסים, עובד בזבל או What ever - אבל לגוני יש 2 אליפויות והוא משחק כמעט 15 שנה בליגת העל. הוא גם קיבוצניק ציני שעבד ברפת, שגדל על ערכים של פעם, ערכים שכנראה לא מכירים במכבי חיפה. בנוסף הוא גם אבא לאופיר ולעוד אחת שבדרך".

עוד בנושא
עודד ברנדווין חתם במכבי חיפה, ששחררה את גוני יזרעאלי
נשיא המדינה אירח את מחזיקת גביע המדינה הפועל חולון
מוקדמות אליפות העולם: המשחק בין ישראל ליוון הוקדם ל-28 ביוני

גוני יזרעאלי, שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
כבר לא ירוק. גוני יזרעאלי/לירון מולדובן

עוד ממשיכה אשתו של הרכז שהקיץ עזב את הפועל חולון אחרי שנים רבות: "בתום לב ותחת לחץ חתם כשהוא רחוק ממשפחותו הוא חתם על חוזה עם סעיף CUT שאומר שהקבוצה רשאית לחתוך אותו בכל רגע נתון וללא סיבה, נאמר לגוני בע"פ (כמובן שמה שלא כתוב - לא נחשב) וניתנה לו ולסוכן שלו - רז גל - הבטחה שהוא יחתך רק במקרה בו הוא יעבור עבירה משמעתית כי בכל זאת הוא גוני הצבעוני, המתחית מטוסים, שוטר התנועה שעובד בזבל. למרבה הפלא המנחית מטוסים לא עשה שום עבירת משמעת ולא עבר על שום חוק או לא הפר שום הסכם, ובכל זאת במכבי חיפה החליטו לחתוך אותו. לכל הלא מבינים - משמע שגוני הפך בגלל גחמות כאלה ואחרות למובטל שאינו יכול לשחק באף קבוצה גם לא בליגת הקט-סל.

לסיום כתבה נופר יזרעאלי: "מכבי חיפה יקרה, שגוני הגיע הייתם אחרי 5 הפסדים, מיד ניצחתם 3 סיבובים רצוף עם הגעתו. אני יכולה לחשוב על עוד משחק או שתיים שניצח בזכות כוחמת המשחק והניסיון שהביא איתו. גוני בעלי, אבא לאופיר ולעוד אחת שבדרך אחרי 15 שנה בליגה עם 2 אליפויות - מובטל!!!! אני פונה למכבי חיפה ומזכירה להם שעם כל שמות התואר וכל הכינויים שנדבקו, הודבקו או נרכשו בכבוד במהלך השנים , עם כל הכבוד לליגת העל ולכדורסל הישראל - גוני הוא בעל ואבא מפרנס. אל תפגעו לי במשפחה. בנימה זו אאחל לכולם חג שמח ומקווה שהישראלים יחזרו לשדות, למסעדות ומלונות ושהישראלים יחזרו לכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully