וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא המדינה אירח את מחזיקת גביע המדינה הפועל חולון

28.3.2018 / 16:55

למעלה מחודש מאז הזכייה ההיסטורית והניצחון הדרמטי על מכבי תל אביב, אירח רובי ריבלין את מוליכת הטבלה. וולדן צפוי להיות בסגל מול נהריה, ניצחון יבטיח את ראשות הטבלה לסגולים

one

שחקני, אנשי הצוות המקצועי והנהלת הפועל חולון היו היום (רביעי) אורחי הכבוד של נשיא מדינת ישראל רובי ריבלין במשכן הנשיא בירושלים. הביקור נערך למעלה מחודש אחרי שהסגולים השיגו את הניצחון הדרמטי על מכבי תל אביב ביד אליהו מסל הניצחון של גלן רייס ג'וניור, משחק בו חזה הנשיא מקרוב ואף התפעל מביצועיו של הכוכב החולוני. הנשיא שוחח עם השחקנים והצוות המקצועי ובירך אותם על הישגם.

מהפועל חולון נמסר: "המפגש היה מרגש מאוד.
הנשיא הפגין בקיאות רבה בכדורסל על אף שהצהיר שהוא יותר איש של כדורגל. המועדון העניק לנשיא את גופיית המועדון עם המספר 1 ועם שמו של הנשיא ותמונת קנבס למזכרת מהענקת הגביע. הנשיא מצידו הודה על השי ואיחל לקבוצה הצלחה בהמשך הדרך".

נשיא המדינה רובי ריבלין עם הפועל חולון. מארק ניימן/לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
אולי הם ייפגשו עוד מספר חודשים, הפעם אחרי אליפות. ריבלין ומחזיקת הגביע/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן/לע"מ

הסגולים צפויים להציג מחדש את קורי וולדן למשחק הליגה נגד עירוני נהריה ביום ראשון הקרוב. וולדן לא שיחק בחודשיים האחרונים אחרי שנפצע בברכו במשחק ליגת האלופות של פיב"א נגד אנייסי קרסניורסק ברוסיה. בקבוצה מקווים להכניסו במהירות לעניינים כדי שיוכל לעזור להם במטרה להשיג את המקום הראשון בטבלה בתום הסיבוב השלישי.

ניצחון של חולון במשחק בעין שרה יקנה לקבוצה של דן שמיר את המקום הראשון בסיבוב השני ואת הזכות לארח את מכבי תל אביב בסיבוב השני. מנגד, הפסד של חולון וניצחון של מכבי תל אביב בדרבי התל אביב יום לאחר מכן יסיים את הסיבוב בצורה מאכזבת עבור חולון שתרד אל המקום השני בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נשיא המדינה רובי ריבלין עם הפועל חולון. מארק ניימן/לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה רובי ריבלין עם הפועל חולון/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן/לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully