וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד ברנדווין חתם במכבי חיפה, ששחררה את גוני יזרעאלי

28.3.2018 / 15:58

הגארד (30, 1.79) סיים את דרכו בכתומים: "מודים על כל שנתן ועל חלקו הגדול בהגעה לפיינל פור בעונה שעברה". יזרעאלי, שהצטרף לפני מספר חודשים מאשדוד, לא יוכל לחתום בקבוצה אחרת

one

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שלישי) על שחרורו של עודד ברנדווין, שחתם במכבי חיפה. ברנדווין היה חתום על חוזה לשנתיים במדים הכתומים, אך בתקופה האחרונה לא שיחק כלל, כשקיבל הודעה שיוכל למצוא לו קבוצה אחרת. בשבועות האחרונים הוזכר שמו כמועמד אפשרי לחיזוקה של עירוני נס ציונה וגלבוע/גליל, אך לבסוף בחר בירוקים.

"אנחנו מודים על כל שנתן ועל חלקו הגדול בהגנה לפיינל פור בעונה שעברה ומאחלים לו בהצלחה בדרכו החדשה", נכתב בהודעת ראשון לציון. הכתומים היו מעוניינים עד לפני תקופה קצרה להתחזק בישראלי בעמדות הפנים, אך נראה שירדו מהעניין בשל מצב שוק השחקנים הישראלי.

במקביל הודיעה חיפה על שחרורו של גוני יזרעאלי שהצטרף לקבוצה רק לפני מספר חודשים ממכבי אשדוד, והוא למעשה גמר את העונה שכן לא יכול לחתום בקבוצה שלישית באותה עונה. לוואלה! ספורט נודע כי חוזהו של יזרעאלי אפשר לחיפה לשחררו בכל שלב מבלי לשלם לו פיצוי, והירוקים עשו זאת לאחר שמצאו לו מחליף.

ברנדווין (30, 1.79) פתח את העונה שעברה בחוזה זמני בהפועל תל אביב, אך לא קיבל יותר מדי הזדמנויות במדים האדומים. לקראת סיום העונה הצטרף לראשון לציון ורשם 6 נקודות ו-2.1 אסיסטים ב-12.9 דקות בליגה הסדירה, כשבפלייאוף הוא היה אחד המצטיינים בקבוצה עם 8.3 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-1.2 ריבאונדים למשחק. אחרי שהאריך את חוזהו בקבוצה לא הצליח לבלוט וב-12 משחקים בלבד העונה רשם 4.6 נקודות ו-1.8 אסיסטים. בשבועות האחרונים הוא כבר לא ראה פרקט, ובסיבוב השני כולו רשם 21 נקודות בסך הכל בשישה משחקים.

עודד ברנדווין, מכבי ראשון לציון,. יוסי ציפקיס
מצפין. ברנדוויין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully