וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד המועמדים של ברצלונה להחליף את סמואל אומטיטי: דאיו אופמקנו

ב"ספורט" הקטלאנים טוענים שמוליכת הטבלה מתכוננת לעזיבתו של בלם נבחרת צרפת וכיבר סימנה את היורש - בן ארצו בן ה-19 מלייפציג. וגם: עתידו של ג'רי מינה והמעקב אחרי דה ליכט

one

החשש העיקרי של ברצלונה לאחרונה קשור בעתידו של סמואל אומטיטי. בספרד טוענים שהאפשרות שהבלם יעזוב בקיץ הקרוב, ככל הנראה למנצ'סטר יונייטד, הופכת מוחשית יותר ויותר, ועל כן הקטלאנים כבר מתעסקים ביום שאחרי וסימנו מספר מחליפים אפשריים, כדי "להיות מוכנים שמקרה כמו ניימאר לא יתרחש פעם נוספת", כך על פי "ספורט".

על פי התקשורת הספרדית, ראשי ברצלונה בחנו היטב את שוק הבלמים באירופה, וההעדפה שלהם ברורה: מציאת שחקן הגנה צעיר יחסית, עם אופי חזק, שמסוגל להיכנס לנעליו של אומטיטי באופן מיידי. ב"ספורט" טוענים שלבארסה יש גם שוק מועדף - הבונדסליגה.

אחד השמות הבולטים ברשימה הוא זה של בלם לייפציג, דאיו אופמקנו, שכבר זכה לכינוי "אומטיטי הבא" בשל מבנה פיזי דומה. הצרפתי בן ה-19 רשם העונה 15 הופעות בליגה, ומחזיק בסעיף שחרור של 100 מיליון יורו.

שחקן נוסף נוסף שנמצא חזק על הכוונת הוא מתייס דה ליכט, היהלום של אייאקס. ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שברצלונה שלחה נציגים לצפות בילד הפלא שלוש פעמים, במדי קבוצתו ונבחרת הולנד, במהלך השבועיים האחרונים.

כמו כן, דווח הבוקר בספרד שראשי ברצלונה החליטו להעניק צ'אנס נוסף לג'רי מינה, שלא הרשים יתר על המידה מאז הגיע בשלהי העונה. "ארנסטו ואלוורדה ועוזריו מאמינים שבעונה הבאה, אותה יתחיל כבר בקיץ, הוא יכול להפוך לחלק חשוב מהפאזל". אם יוחלט בסופו של דבר להשאיל אותו, רשימת המועמדות כולל את ג'ירונה, סביליה, ולנסיה, ויאריאל וולנסיה.

עוד בנושא:

דיווח: ברצלונה בעקבות דה ליכט ולנגלה, אנדרס אינייסטה לסיטי?
בספרד חושפים: אלה חמשת השחקנים שריאל מדריד תנסה לצרף בקיץ
דיווח: רוברט לבנדובסקי יבקש לעזוב את באיירן מינכן לטובת ריאל מדריד

שחקן לייפציג דאיו אופמקאנו. GettyImages
על הכוונת. אופמקנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully