וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד חושפים: אלה חמשת השחקנים שריאל מדריד תנסה לצרף בקיץ

ב"דון באלון" טוענים שפלורנטינו פרס ינסה לרכוש בקיץ הקרוב את דויד דה חאה, לאונרדו בונוצ'י, פביאן, מוחמד סלאח והארי קיין. וגם: אילו שחקנים כבר הציעו את עצמם לבלאנקוס?

one

לאחר הכישלון בליגה ובגביע הספרדי, פלורנטינו פרס מתכנן מהפכה של ממש בריאל מדריד בעונה הבאה, בלי קשר למה שיקרה בחודשים הקרובים בשלבי ההכרעה של ליגת האלופות.

על פי הצהובון הספרדי "דון באלון", נשיא הבלאנקוס סימן לא פחות מחמישה שחקנים אותם ינסה לצרף בקיץ הקרוב. המשימה הראשון תהיה להחליף את קיילור נבאס בשוער טוב יותר, כשדויד דה חאה הוא האופציה המועדפת (באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד תדרוש עבורו 90 מיליון יורו, לכל הפחות). לאחר מכן יטפל פרס בהגנה, כשינסה לנצל את ההתאקלמות הבעייתית של לאונרדו בונוצ'י במילאן ולהביאו למדריד. אם המהלך לא יצלח, עשוי לפנות לצ'לסי בנוגע למרכוס אלונסו.

בקישור, סימן פרס את פביאן, שחקן בטיס והנבחרת הצעירה של ספרד, כגיבוי ללוקה מודריץ'. ובהתקפה, יעשה הנשיא את כל המאמצים כדי לצרף לא אחד, כי אם שני תותחים כבדים: מוחמד סלאח מליברפול והארי קיין מטוטנהאם. כמו כן, ינסה פרס להחליף את זינדין זידאן במאמן נבחרת גרמניה יואכים לב.

עוד בנושא:

לא נראית מוכנה: פורטוגל הפסידה 3:0 להולנד במשחק ידידות
ליאונל מסי: "ארגנטינה לא בין הפייבוריטיות לזכות במונדיאל"
רונאלדיניו: "כמעט הצטרפתי למנצ'סטר יונייטד ב-2003"
דיווח: מנצ'סטר סיטי תציע 75 מיליון ליש"ט על איסקו

שחקן איטליה לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
ישוב למרכז הבמה? בונוצ'י/רויטרס

אבל זה לא הכל. על פי "דיאריו גול", סוכן העל מינו ראיולה הציע לריאל מדריד את פול פוגבה, שמתקשה להתאקלם במנצ'סטר יונייטד תחת ז'וזה מוריניו. לפי אותו דיווח, גם נציגים של אדן הזאר ותיבו קורטואה מצ'לסי פנו לבלאנקוס, וכמוהם גם נציגיו של כוכב באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי.

מי שככל הנראה יישאר בעונה הבאה, אף שמיעט לשחק בזו הנוכחית, הוא דני סבאיוס. בראיון שהעניק אמש, הודה: "ציפיתי לשחק יותר. אנסה לעבוד שה כדי שכשהמאמן יקרא בשמי, אוכל לשנות דברים. זה נכון שהיו לי הצעות בחג המולד, אבל רציתי להישאר במדריד. יש לי פה חוזה, ואף אחד לא יגזול ממני את החלום".

עוד באותו נושא

דיווח: מנצ'סטר סיטי תציע 75 מיליון ליש"ט על איסקו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully