וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר סיטי תציע 75 מיליון ליש"ט על איסקו

באנגליה מדווחים כי הקשר הספרדי דחה מספר הצעות מהסיטיזנס, אבל עשוי להסכים הפעם בשל מיעוט הדקות בריאל מדריד. "הוא תמיד דחה את המעבר לפני המשוכה האחרונה", אמר גורם בסיטי

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של ריאל מדריד

האם איסקו בדרך החוצה מריאל מדריד ויעבור לפרמיירליג ולמנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה? בסאן מפורסם היום (שני) כי מאמן האלופה שבדרך מעוניין בקשר של הבלאנקוס והסיטיזנס צפויים להציע 75 מיליון ליש"ט תמורת רכישתו. על פי הדיווח, איסקו דחה כבר שתי הצעות להצטרף למנצ'סטר סיטי בעבר כי העדיף להישאר בסנטיאגו ברנבאו, אבל כי בקבוצה האנגלית קיבלו מסרים לפיהם הוא מוכן לעזוב את ריאל ולשחק תחת גווארדיולה בפרמיירליג.

איסקו לא מקבל העונה הזדמנויות רבות כפי שהיה רוצה לקבל בריאל מדריד ולכן הוא עשוי להתפתות לעזוב, מה שהעיר את סיטי. פפ גווארדיולה פספס שתי החתמות בינואר כשלא הצליח לצרף לסיטי את אלכסיס סאנצ'ס וריאד מחרז וינסה לחזק את החלק הקדמי של קבוצתו שוב בקיץ הקרוב. מקור במנצ'סטר סיטי אמר: "המועדון מעוניין באיסקו כבר זמן מה, אבל הוא תמיד דחה את המעבר במשוכה האחרונה. הוא רוצה לשחק תחת פפ גווארדיולה. כולם יודעים שריאל רוצה לצרף עוד שחקנים לחלק הקדמי שלה ויכול להיות שאיסקו הוא זה שיעזוב. לפפ כבר יש קישור התקפי יצירתי, אבל הוא עדיין מחפש שחקן שיכול להוסיף לו".

איסקו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בדרך למנצ'סטר סיטי? איסקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully