וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רוברט לבנדובסקי יבקש לעזוב את באיירן מינכן לטובת ריאל מדריד

ב"אס" טוענים שהסקורר הפולני כבר עבר להתעסק בעונה הבאה, ועזיבתו את הבווארים נראית סגורה:"זו שאלה של איך, לאן ועם מי". ורנר, קבאני ומוראטה ברשימת המועמדים להחליפו באלופה הגרמנית

one

"רוברט לבנדובסקי יבקש מבאיירן מינכן לסכם את עזיבתו", כך מדווחים הבוקר (חמישי) בתקשורת הספרדית. על פי "אס", הסקורר הפולני כבר עבר לשלב של "איך", "לאן" ו"עם מי", כשעזיבתו, כך נראה, סגורה. "אם קוראים בין השורות, חברי ההנהלה מבינים שלבנדובסקי נוקט בצעדים על מנת לעבור לקבוצה אירופית גדולה, אולי ריאל מדריד, 'קבוצת חלומותיו', כפי שאמר עצמו בראיון ב'בילד'".

על כן, כך מדווחים, באיירן צפויה להודיע בסיום העונה שנאלצה למכור את אחד מכוכביה, שכן לא תרצה להכריח אותו להישאר, ובכך תצייר לבנדובסקי כאיש הרע. אשר למחליפים, השמות העיקריים שהופיעו ברשימה הם אלה של אלברו מוראטה, אדינסון קבאני וטימו ורנר. ומה לגבי חאמס רודריגס? על פי "אס", כוכב נבחרת קולומביה יישאר בבאיירן מינכן, אבל לא יהיה חלק מעסקת לבנדובסקי.

ריאל מדריד, כאמור, היא הפייבוריטית לנסות ולהחתים את החלוץ הפולני. גם פריס סן ז'רמן נכנסה למירוץ ומוכנה לשלם עליו 150 מיליון יורו, אולם על פי דיווחים, לפני למעלה משנה כריסטיאנו רונאלדו וסרחיו ראמוס העבירו ללבנדובסקי מסר לפיו ירצו לשתף עימו פעולה בעתיד. גם פלורנטינו פרס וזינדין זידאן השתכנעו שלבנדובסקי הוא האיש הנכון להתקפה.

לפני מספר ימים טען מנכ"ל באיירן מינכן קארל היינץ רומיניגה כי החלוץ בן ה-22, לו חוזה עד 2021, "יישאר בבאיירן בעונה הבאה במאה אחוז. הוא שחקן חשוב בצורה בלתי רגילה עבורנו ואולי החלוץ הטוב באירופה".

עוד בנושא:

דיווח: ברצלונה בעקבות דה ליכט ולנגלה, אנדרס אינייסטה לסיטי?
בספרד חושפים: אלה חמשת השחקנים שריאל מדריד תנסה לצרף בקיץ

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
העזיבה קרובה מתמיד. לבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully