וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה בעקבות דה ליכט ולנגלה, אנדרס אינייסטה לסיטי?

בספרד טוענים שמסי חפץ בצירופם של שחקני אייאקס וסביליה. אם פאקו אלקסאר יעזוב, דולברג עשוי להחליפו. פפ מנסה לשכנע את הקשר הוותיק להצטרף לעונה אחת. ואלוורדה מודאג מהפציעות

one

כשהיא בדרך הבטוחה לאליפות נוספת, ברצלונה כבר מתחילה לעסוק בעונה הבאה. על פי "דון באלון", הנהלת הקטלאנים נמצאת בקשר ישיר עם ליאונל מסי בנוגע לחיזוק עתידי, כשהפרעוש כבר השתכנע שהחתמתו של אנטואן גריזמן ראויה. ירי מינה עשוי לעזוב בהשאלה, ואחד המועמדים המועדפים על מסי להחליפו הוא היהלום הצעיר של אייאקס מתייס דה ליכט, שהצטיין בניצחון של נבחרת הולנד על נבחרת פורטוגל ושעל פי דיווחים נמצא היום (רביעי) בברצלונה, ביחד עם חברו הטוב פטריק קלייברט. אם וכאשר סמואל אומטיטי יעזוב, מי שעשוי להחליפו הוא קלמנט לנגלה מסביליה.

כמו כן, פאקו אלקסאר עשוי לעזוב בקיץ בחיפושו אחר דקות משחק מרובות יותר בקבוצה אחרת, ולהשאיר את ברצלונה ללא גיבוי ללואיס סוארס. על פי דיווחים, האורגוואי כבר סימן את מי שירצה שישמש כמחליפו - שחקן נוסף מאייאקס, קספר דולברג, הדני בן ה-20.

ומה לגבי אנדרס אינייסטה? על פי "דון באלון", הסמל הגדול מבוקש לא רק בסין, אלא גם במנצ'סטר סיטי. "עתידו של אינייסטה מאוד מדאיג את ברצלונה", נכתב בצהובון. "פפ גווארדיולה מנסה לשכנע אותו לבלות איתו עונה אחת במנצ'סטר סיטי, והאפשרות לשחק בפרמיירליג קוסמת לקשר". על פי הדיווח, ההצעה של גווארדיולה לאינייסטה היא להגיע לעונה אחת, ולאחר מכן להמשיך לסין או לארצות הברית. בשבועות הקרובים אמור הקשר המופלא לקבל החלטה סופית בנושא.

עוד בנושא:

בספרד חושפים: אלה חמשת השחקנים שריאל מדריד תנסה לצרף בקיץ
גארת' בייל בדרך לסין? "אשקול ברצינות לעבור לשם בבוא הזמן"
בברצלונה טוענים: סמואל אומטיטי בדרך החוצה

שחקן נבחרת הולנד מתייס דה ליכט. AP
במעקב צמוד. דה ליכט/AP

אבל לא רק העתיד מעסיק את ברצלונה, כי אם גם ההווה שאחרי פגרת הנבחרות. לוקא דין נפצע בירך וייעדר שלושה שבועות, ליאונל מסי החמיץ את שני משחקיה של נבחרת ארגנטינה, השוער מארק אנדרה טר סטגן נפצע במשחק של נבחרת גרמניה מול ברזיל, אנדרס אינייסטה שיחק בנבחרת ספרד עם פציעה משלו, וג'רארד פיקה סובל מכאבים בברכו - זאת בנוסף ללואיס סוארס ואיבן ראקיטיץ', שהיו מעורבים במסעות של 37 אלף ק"מ, ולא ברור כיצד כל אלה ישפיעו על המשחק הקרוב מול סביליה ביום שבת. סרג'יו בוסקטס אמור לשוב היום לאימונים, אך לא אמור לפתוח מול האנדלוסים, אם בכלל ייכלל בסגל.

"אנחנו לא יודעים הרבה על מצבם של מסי וטר סטגן", אמר ארנסטו ואלוורדה. "מחר הם ייבדקו כדי להעריך את מצבם. אני רגוע באשר לפציעה של מסי, מחר נראה איך הוא מרגיש. זה נכון שהיו לו קצת בעיות אחרי המשחק מול בילבאו, אבל שום דבר רציני. לא נדאג לפני שהרופאים יבדקו אותו".

עוד באותו נושא

בברצלונה טוענים: סמואל אומטיטי בדרך החוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully