וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה טוענים: סמואל אומטיטי בדרך החוצה

הבלם הצרפתי והקבוצה מנהלים מו"מ על שיפור חוזהו אבל דרישות השכר (9 מיליון יורו) וההשוואה לסוארס ואינייסטה נראות לקבוצה מוגזמות, כשברקע ההצעה ממוריניו ויונייטד. עסקת גריזמן תואץ

one

האם סמואל אומטיטי בדרך החוצה מברצלונה? על פי התקשורת בקטלוניה, עתידו של הבלם הצרפתי במועדון בסכנה. המשא ומתן בין הצדדים חודש, כשאומטיטי מנסה לשפר את התנאים שלו, ונראה שהדרישות שלו גבוהות מדי לברצלונה.

ב"ספורט" טוענים כי "אומטיטי מנסה לעלות לדרג השני של מקבלי השכר במועדון, לצד שחקנים כמו אינייסטה ולואיס סוארס, דבר שבבלאוגרנה סבורים שהוא לא מוצדק, ולכן במועדון מרגישים ש"בכל יום שעובר אומטיטי עושה עוד צעד שמתרחק מהמועדון... ומתקרב למנצ'סטר יונייטד".

מה שהופך את אומטיטי לסחורה חמה במיוחד הוא העובדה שסעיף השחרור של הבלם הוא 60 מיליון יורו "בלבד", ויונייטד כבר הציעה לשחקן 9 מיליון יורו לעונה כדי שיבחר בה. אומטיטי דורש את אותו שכר כדי להישאר בבארסה. החוזה שלו בקבוצה הוא עד 2021, ובדרך כלל בברצלונה לא מוכנים לדון בשיפור החוזה כשנותר כל כך הרבה זמן עד לסיומו, אבל במועדון מבינים שאומטיטי הוא מקרה מיוחד ומוכנים לשבת עמו, אבל לא מוכנים לתנאים הנוכחיים. אגב, אתמול אומטיטי נשאל בתוכנית בצרפת האם יחדש את חוזהו בברצלונה במסגרת שאלון של תשובות "כן או לא", אבל אומטיטי התחמק וענה "ג'וקר".

שחקן ברצלונה סמואל אומטיטי מול שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה. AP
כמה הוא שווה? אומטיטי/AP

עוד בברצלונה: בספרד טוענים שהקבוצה "תיפגש בימים הקרובים" עם אתלטיקו מדריד בניסיון לסגור את עסקת הרכישה של אנטואן גריזמן עוד לפני תחילת המונדיאל. הכוכב הצרפתי רוצה לסגור את הסוגיה עוד לפני תחילת הגביע העולמי כדי להגיע לטורניר בראש שקט, ומאחר שאתלטיקו לא מוכנה לוותר על הנכס שלה בקלות - ברצלונה עשויה להידרש לשלם עליו כ-100 מיליון יורו. גריזמן יסכים להתפשר על חוזהו ולקבל משכורת "נמוכה" יחסית כדי שהמהלך יושלם בהצלחה.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully