וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל בדרך לסין? "אשקול ברצינות לעבור לשם בבוא הזמן"

על רקע השמועות שיעזוב את ריאל מדריד בקיץ, הקשר רמז: "עוד לא חשבתי על עתידי, אבל כשזה יקרה אשמח לשחק בסין". דיוויד בקהאם מתכנן: רונאלדו וזידאן יחברו אליו למיאמי ב-2020?

one

עתידו של גארת' בייל בריאל מדריד מעורפל, וכעת עולה אופציה חדשה ומסקרנת: האם בסופו של דבר הוא יעבור דווקא לליגה הסינית? בשבועות האחרונים גוברות השמועות על כך שהקשר הוולשי יעזוב את הבלאנקוס בקיץ, על רקע נסיונותיה של הקבוצה לבצע מתיחת פנים בחלק ההתקפי. בייל הוזכר כמועמד לעבור למנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, אבל ייתכן שהצעה מהליגה הסינית תטרוף את הקלפים מבחינתו.

"אני מודה שאני עוד לא חושב על העתיד שלי יותר מדי. אבל כשזה יקרה, כמובן שאשקול ברצינות רבה מעבר לסין", אמר-רמז בייל, שנמצא בימים האחרונים בסיור במזרח הרחוק אמש (ראשון). "בכל פעם שאני מגיע לסין אני זוכה לקבל פנים מדהימה. כולם מאוד נחמדים וטובים אליי, וזה עושה תחושה טובה".

דיווחים נוספים גורסים כי גם האפשרות שיחזור לטוטנהאם נשקלת. אם הארי קיין יימכר לריאל מדריד, ייתכן שבייל יעשה את הדרך ההפוכה.

עוד בנושא

בברצלונה טוענים: סמואל אומטיטי בדרך החוצה
סמפאולי: "יש על מסי לחץ עצום, מצמידים לו אקדח לרקה"
בדרך לפיצוץ? "ריאל לא תציע לרונאלדו יותר מ-30 מיליון יורו לעונה"

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
המזרח הרחוק קורץ לו. בייל/רויטרס

עוד בריאל מדריד: האקס דיוויד בקהאם, כיום אחד הבעלים של מיאמי שתתחיל לשחק ב-MLS ב-2020, הציג בפני שאר הבעלים את התוכנית הגרנדיוזית שלו - לצרף עד אז את קרלו אנצ'לוטי, ויין רוני וכמובן - כריסטיאנו רונאלדו. גם האפשרות להחתים את זינדין זידאן ולשחזר את הימים בהם הוא ובקהאם שיתפו פעולה בגלאקטיקוס של ריאל עומדת על הפרק.

"החלום שלי הוא שהשחקנים והמאמנים הכי טובים יגיעו ל-MLS", הודה אמש בקהאם כשנשאל על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully