וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפיצוץ? "ריאל לא תציע לרונאלדו יותר מ-30 מיליון יורו לעונה"

בספרד טוענים: הפורטוגלי שוב דורש לכל הפחות להשוות את שכרו לזה של מסי (45 מיליון יורו לעונה), אבל הנהלת ריאל מסרבת וטרודה יותר בעסקת ניימאר. מארקה: "רונאלדו רוצה יותר כסף ויותר כבוד"

one

התקופה המופלאה של כריסטיאנו רונאלדו גרמה לא רק לפרשנים לחזור בהם מהטענה ששיאו מאחוריו - אלא גם לראשי ריאל מדריד. לאחרונה החלו שיחות ראשוניות בין הבלאנקוס לבין כוכבם הגדול על הארכת חוזה ושיפור התנאים הנוכחיים, אולם מסתמן שהדרישות של הפורטוגלי לא פוגשות את הרצונות של ריאל.

על פי דיווח ב"מארקה" הבלאנקוס מוכנים לפתוח את חוזהו של רונאלדו שעומד על 23 מיליון יורו ולתת לו תנאים משופרים, אבל גם לא מוכנים לעמוד בדרישתו להפוך לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר בעולם, או לכל הפחות להרוויח כמו ליאונל מסי (שבחוזהו החדש בברצלונה מרוויח 45 מיליון יורו לעונה) או אפילו ניימאר (35 מיליון). ב"מארקה" טוענים כי הסכום המקסימלי שריאל מוכנה לשלם הוא בין 28 ל-30 מיליון יורו לעונה, סכום שספק אם יספק את רונאלדו.

"רונאלדו רוצה יותר תארים, יותר שערים, יותר כסף והרבה יותר כבוד", נכתב ב"מארקה".

עוד בנושא

ג'רארד פיקה: "יש לנו קבוצת ווטסאפ של שחקני ברצלונה וריאל מדריד"
אחרי שזידאן אישר את המהלך: "ריאל הולכת בכל הכוח על לבנדובסקי"
אינייסטה: "קשה לי עם הפציעות, אעזוב אם לא אוכל לתת 100% בברצלונה"

תקציר: ריאל מדריד - ג'ירונה 3:6 (רביעייה כריסטיאנו רונאלדו). one
לא יקבל את מבוקשו? רונאלדו/one

כבר בקיץ שעבר נפוצו דיווחים רבים על כך שרונאלדו "חש נבגד" בעקבות חוסר הנכונות של ריאל לשדרג את שכרו בצורה משמעותית, וכעת - כשהוא שוב שובר את השיאים של עצמו ומציג יכולת אדירה - קרוב לוודאי שהוא ידרוש שוב את אותם תנאים. לצערו הרב, נראה שהבלאנקוס לא מתכוונים להעניק לו את זה כרגע ועסוקים יותר בניסיונות להנחית את ניימאר בעסקה שעשויה להפוך אותו למשתכר הכי גבוה בריאל, על אפו ועל חמתו של רונאלדו.

זינדין זידאן מצדד ברונאלדו ומנסה בחדרי חדרים לשכנע את הנהלת ריאל לתת לו את מבוקשו. לאחרונה הוא אף התבטא בנושא בכלי התקשורת ודאג להבהיר ש"אני לא יכול לדמיין את ריאל מדריד ללא כריסטיאנו". כל זאת על רקע שמועות שהתפרסמו לאחרונה על רקע רצונו של רונאלדו לעזוב ולעבור למדינה אחרת, אולי אפילו לסין כפי שטען לואיז פליפה סקולארי.

רונאלדו, כזכור, חתום בריאל מדריד עד 2021. כשחוזהו יסתיים הוא יהיה בן 36.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully