וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "קשה לי עם הפציעות, אעזוב אם לא אוכל לתת 100% בברצלונה"

הקשר שנמצא עם נבחרת ספרד התייחס לאפשרות שיעזוב את ברצלונה: "עוברים לי הרבה דברים בראש, יש אפשרות שאעזוב למועדון שלא מתחרה עם בארסה". וגם: ניימאר, רונאלדו והנבחרת

one

אנדרס אינייסטה נמצא בימים אלו במחנה האימון עם נבחרת ספרד, אך את התקשורת הספרדית מעניינת בעיקר השאלה האם הוא יישאר או יעזוב בתום העונה את הקבוצה שעמה הוא זכה בכל תואר אפשרי. אתמול פרסמנו את הדיווח לפיו רוב הסיכויים מראים על כך שהקשר המחונן יעזוב בתום העונה והיום (חמישי) הקשר התראיין ל"קדנה סר" הספרדי והתייחס בהרחבה לעתידו המקצועי.

עוד בנושא:

דיווח: ברצלונה כבר החלה בהכנות לפרידה מאנדרס אינייסטה
עוסמאן דמבלה: "לא אכפת לי מהביקורות, כולם יכולים להמשיך לדבר"

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה על הספסל. רויטרס
לא פוסל עזיבה. אינייסטה/רויטרס

"עוברים לי הרבה דברים בראש, נשארו עוד כמה שבועות להחלטה שלי האם להישאר או לעזוב וזו אחת ההחלטות החשובות בקריירה שלי", אמר אינייסטה והוסיף: "אני מבין שאני בגיל מתקדם ודברים משתנים. דלתות אחרות נפתחות. זה לא עניין של אהבה או לא, זה עניין של מה שאני מרגיש ומה שאני חושב. זה קשה מאוד להתמודד עם הפציעות. אם אעזוב, זה יהיה בגלל שאני לא יכול לתת 100 אחוז לברצלונה כשחקן. אני מאוד רגוע ושקול ואקבל את ההחלטה הנכונה".

אינייסטה הוסיף: "בכל מקרה לא אעזוב למועדון שמתחרה נגד המועדון שלי, התרחישים האחרים אפשריים. אחליטה מה שאני מרגיש, ההחלטה שלי לא תהיה קשורה למועדון, זו החלטה אישית טהורה".

הקשר נשאל האם הוא יופתע אם ניימאר ישחק בריאל מדריד בעונה הבאה ואמר: "את האמת? לא אופתע. ריא תהיה טובה יותר עם ניימאר כי לדעתי הוא אחד השחקנים הטובים בעולם".

אינייסטה, שכבש את שער הניצחון בגמר המונדיאל ב-2010, דיבר גם על הפרידה האידיאלית מהנבחרת: "אני מקווה שאפרוש מנבחרת ספרד אחרי משחק הגמר. זה יהיה רגע קסום אם אזכה בטריפל (אליפות, גביע ומונדיאל). אני חותם עכשיו על גמר מול ארגנטינה".

על ההצהרה של רונאלדו שהוא השחקן הטוב בעולם: "אני לא אשפוט אותו על המילים שהוא אומר, זה טוב שהוא מרגיש ככה, אני הייתי בוחר במישהו אחר אבל הוא מרגיש ככה ואין בעיה עם זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully