וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה ועופר עיני ירכיבו את הוועדה לבחירת מנהל טכני לנבחרת ישראל

28.3.2018 / 16:45

ההתאחדות הקציבה כחודשיים לבחירת מנהל טכני, שאחרי מינויו יצטרף לוועדה שתוקם לבחירת המאמן. התקציב של ההתאחדות לטובת מנהל טכני ומאמן: 4 מיליון שקל. אוחנה: "ניגוד עניינים? קשקוש"

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

אלי אוחנה ועופר עיני נבחרו להיות אלה שירכיבו את חברי הוועדה לבחירת מנהל טכני לנבחרת ישראל. כאשר יתמנה איש מקצוע שכזה, הוא יצטרף לוועדה שתוקם לבחירת המאמן הלאומי. ההתאחדות לכדורגל תעמיד תקציב של 4 מיליון שקל לטובת מנהל טכני ומאמן לנבחרת.

"זה אתגר גדול, אמרתי את זה גם בישיבה ואני מודה להם על התמיכה המוחלטת", אמר אוחנה, "הוועדה תיישם את המלצות של הוועדה הקודמת, שהייתי חבר בה. אני מקווה שנעמוד בלוח הזמנים הקצר, נתחיל בשבוע הבא וניכנס לקצב גבוה אחרי החג. יש מספיק זמן. ברגע שנצא לדרך נדע מה קורה. ניגוד עניינים? אני גאה להיות חבר של חלובה, אבוקסיס, רוני לוי, קלינגר ו-95 אחוז מאנשי הכדורגל בארץ. לפי התיאוריה הזו אני לא צריך להחליט כלום. זה קשקוש. אגב, אנחנו גם לא פוסלים מאמן טכני זר".

"אני איש כדורגל, הרבה שנים בתחום, כמאמן ושחקן והיום גם כמנהל קבוצה, יש לי את כל הקריטריונים כדי להחליט דברים", הוסיף, "ואני מדגיש, אני לא מחליט לבד. יש ועדה שתראיין ותצטרך לקבל החלטות. מבחינתי זה מוקדם מדי לדבר על מי ומה יהיה. זה לא בושה להיות חבר של אנשים, הבחירה תהיה עניינית לפי מה שאחנו חושבים ומאמינים, בתקווה שיאמצו את ההמלצות".

עוד בנושא

גולדהאר הודיע: "ג'ורדי קרויף יעזוב את מכבי תל אביב בסוף העונה"
גורמים במכבי תל אביב מודאגים: "נראה שוויתרנו על העונה הזו"
דיווח: לקרויף יש הצעות מגרמניה ואנגליה, גם ברצלונה על הפרק
ברקת: "למדנו מג'ורדי הרבה", זהבי: "הפסד לכדורגל הישראלי"

אלי אוחנה בישיבת ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
אושר פה אחד. אוחנה/קובי אליהו

מההתאחדות נמסר: "הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה פה אחד את המלצות הוועדה לשינוי מבני בנבחרת ישראל: 1. הקמת פורום מקצועי. 2. מינוי מנהל טכני ומאמן. ההנהלה בחרה להקים ועדה מקצועית, שתפקידה ליישם את ההמלצות. בתוך פרק זמן של כחודשיים התבקשה הוועדה לאתר מנהל טכני, כדי שזה יצטרף אליה בבחירת המאמן הלאומי. חברי הוועדה המקצועית יהיו גם חברי ועדת האיתור, אליהם יצטרף בהמשך המנהל הטכני לבחירת המאמן.

"יו"ר ההתאחדות עופר עיני הציע את אלי אוחנה לתפקיד יו"ר הוועדה המקצועית והדבר אושר פה אחד. ההנהלה ביקשה מעיני להוביל יחד עם אוחנה את בחירת אנשי הוועדה והיו"ר הסכים לכך, והבהיר כי לאחר מינוי החברים יסיים את תפקידו בנושא כפי שהתחייב בישיבת ההנהלה הקודמת. כמו כן אישרה הנהלת ההתאחדות את הגדלת התקציב המיועד לבעלי התפקידים מ-1.5 מיליון שקל לסכום של כ-4 מיליון שקל".

העידן שאחרי עיני נפתח היום (רביעי) רשמית בהתאחדות לכדורגל, על אף שיו"ר ההתאחדות יסיים את תפקידו רק בסוף חודש יוני. חברי הנהלת ההתאחדות התכנסו כדי לדון בכמה נושאים תחת הכותרת - "עתיד הכדורגל הישראלי ונבחרות ישאל לאן?"

במסגת הדיונים צפויים להתקבל מספר החלטות ובראשן אימוץ מסקנות הוועדה שהקים עופר עיני לבחינת מבנה הנבחרות, מסקנות שפורסמו כאן בהרחבה ובראשן הדוח של הוועדה אותה הרכיבו אלי גוטמן, חיים רביבו, אלי אוחנה ואיציק בן מלך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
ג'ורדי קרויף, מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
המנהל הטכני הבא של נבחרות ישראל? ג'ורדי קרויף/שלומי גבאי

אחד הנושאים המרכזיים בדוח הוא מינוי מנהל טכני לכל נבחרות ישראל, כאשר הכוונה היא למנות איש זר לתפקיד. שמו של ג'ורדי קרויף כבר עולה אצל מספר חברי הנהלה, אחרי שאתמול פורסם סופית כי הוא עוזב את מכבי תל אביב בתום העונה. חלק מחברי הנהלת ההתאחדות זוכרים לקרויף את תחילת הדרך במכבי תל אביב שהייתה מוצלחת, עם בחירת מאמנים זרים ראויים.

"מה שעבד היטב במכבי תל אביב בשלוש השנים הראשונות יכול להיות מתאים גם לנבחרת ישראל, וצריך לשקול זאת ברצינות", אמר אחד מחברי ההנהלה.

יש לציין כי עד כה עלו כמועמדים ישראלים לתפקיד המאמן: ניר קלינגר, רוני לוי ויוסי אבוקסיס ואם למנהל הטכני יוצנח קרויף, הוא עשוי לעבוד לראשונה בישראל עם מאמן שאינו זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully