וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמה: קנזס ניצחה 81:85 את דיוק ועלתה לפיינל פור המכללות

32 נקודות של הסופמור מאליק ניומן, 13 מהן בהארכה, סידרו לג'ייהוקס ניצחון וסיימו לגרייסון אלן את קריירת המכללות עם הפסד כואב. היריבה בחצי הגמר: וילאנובה שניצחה 59:71 את טקסס טק

שחקן וילאנובה דונטה דיוינצ'נזו. רויטרס
עלה לדאנק ולפיינל פור. דיוינצ'נזו/רויטרס

לאחר שלויולה המשיכה את המסע הקסום שלה וגם מישיגן עשתה את המוטל עליה, קיבלנו הלילה (ראשון) את העולה השלישית מתוך ארבע לפיינל פור של טורניר ה-NCAA: וילאנובה. המדורגת ראשונה במחוז המזרחי הכניעה את טקסס טק (3) 59:71, ותפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין קנזס (1) ודיוק (2).

ה"וויילדקאטס" נראו בדרך לניצחון בטוח, לאחר שפתחו יתרון דו-ספרתי מוקדם וירדו לחדרי ההלבשה ביתרון מבטיח של 23:36. טקסס טק לא ויתרה והצליחה לצמק עד 59:53, שתי דקות לסיום, אך לא יותר. ג'יי רייט חוגג העפלה שנייה לפיינל פור בשנתיים האחרונות, כשהקודמת, ב-2016, הסתיימה באליפות.

ג'יילן בראנסון, שכיכב בסוויט 16 מול ווסט וירג'יניה, סיים גם הפעם כקלע המוביל כשהוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 15 נקודות (4 מ-14 מהשדה). אריק פסקל הוסיף 12 ו-14 ריבאונדים, 12 היו גם למיקל ברידג'ס ודונטה דיוינצ'נזו. את המפסידה הוליך קינן אוונס עם 12 נקודות באחוזים רעים (3 מ-14 מהשדה, 0 מ-4 ל-3).


עוד בנושא:

סיפור הסינדרלה נמשך: לויולה עלתה לפיינל פור בטורניר המכללות
לברון ג'יימס כיכב, קליבלנד עם ניצחון חמישי ברציפות - 114:121 בברוקלין
יוסטון שברה שיא מועדון אבל לשחקניה "זה לא מזיז". הארדן: "זה רק עוד צעד"

שחקני מכללת וילאנובה חוגגים. רויטרס
בדרך לזכייה נוספת? שחקני וילאנובה מרוצים/רויטרס

במשחק השני שנערך הלילה קיבלנו חתיכת דרמה. קנזס גברה 81:85 על דיוק אחרי הארכה במשחק בין שתיים מהמכללות היותר גדולות ומעוטרות בארה"ב, שעמד בציפיות הגבוהות. כוכבה המושמץ של דיוק, גרייסון אלן, יכול היה לנצח לבלו דווילס את המשחק בזמן החוקי אך החטיא בשנייה האחרונה, ובהארכה מאליק ניומן מהג'ייהוקס לקח את העניינים לידיים, קלע את כל 13 הנקודות של קנזס בתוספת הזמן והבטיח לה את הניצחון. ניומן סיים עם שיא קריירה של 32 נקודות וקבע לג'ייהוקס, המדורגים ראשונים, דייט עם וילאנובה בחצי הגמר.

מנגד, גרייסון אלן סיים את קריירת המכללות בטונים צורמים עם 12 נקודות באחוזים רעים 03 מ-13), וגם כוכב השני של דיוק מרווין בגלי, שסיים עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים, יצטרך לשקול כעת האם לצאת לדראפט אחרי עונה אחת בלבד במכללה (הוא צפוי להיבחר באחת מחמש הבחירות הראשונות).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מכללת קנזס חוגגים העפלה לפיינל פור המכללות. AP
חתיכת דרמה. שחקני קנזס חוגגים/AP
גרייסון אלן, מכללת דיוק, מאוכזב. AP
סיום עצוב לקריירת המכללות. גרייסון אלן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully