וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור הסינדרלה נמשך: לויולה עלתה לפיינל פור בטורניר המכללות

הרמבלרס הביסו 62:78 את קנזס סטייט והצטרפו למועדון המכללות המדורגות הכי נמוך אי פעם שהגיעו לפיינל פור. גם מישיגן החזקה בין ארבע הגדולות אחרי 54:58 מורט עצבים על פלורידה סטייט

שחקני מכללת לויולה שיקגו חוגגים העפלה לפיינל פור המכללות. AP
איזה סיפור. שחקני לויולה חוגגים/AP

הסינדרלה התורנית של טורניר המכללות לא עוצרת: מכללת לויולה שיקגו הקטנטנה העפילה הלילה (בין שבת לראשון) לפיינל פור עם ניצחון 62:78 מרשים על קנזס סטייט, המדורגת 9 בטורניר. בכך הפכה הצטרפו הרמברלס ל-LSU בשנת 1986, ג'ורג' מייסון ב-2006 ו-VCU ב-2011 בתור המדורגת הכי נמוכה אי פעם שמגיעה לפיינל פור. כולן, אגב, הודחו בחצי הגמר, אבל ללויולה יש תוכניות אחרות, והיא לא תתפשר על פחות מזכייה באליפות, 55 שנים אחרי שעשתה זאת והדהימה את ארצות הברית בפעם הקודמת.

הסיניור בן ריצ'רדסון הדהים עם שיא קריירה של 23 נקודות עבור הרמבלרס, בעוד זבייר סניד עם 16 נקודות לא הושיע את הווילדקאטס, שאף הם נחשבו להפתעה גדולה, אבל הגיעו למשחק מול לויולה כפייבוריטים.

במשחק השני של הלילה הפייבוריטית הנוכחית לזכייה בתואר, מישיגן, גברה בקושי 54:58 על פלורידה סטייט בתום משחק עצבני ומורט עצבים. צ'ארלס מתיוס היה הבולט בשורות הוולברינס עם 17 נקודות, וסידר להם כמעט במו ידיו העפלה ראשונה לפיינל פור מאז 2013. הגיבור השקט של הניצחון היה הסיניור בעל השם המחייב דאנקן רובינסון, שקלע 7 נקודות מהספסל והיה אחראי לכמה מהלכים קריטיים בדקות הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully