וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבייה ז'ירו: "הייתי חייב לעזוב את ארסנל, המונדיאל היה בסכנה"

החלוץ הצרפתי, שעבר מהתותחנים לצ'לסי, חשף הכל: "מבין את כעס האוהדים, אבל הייתי חייב לשחק. אני מרגיש טוב בצ'לסי. לוקח זמן להסתגל לקבוצה חדשה, אף פעם לא קל להצטרף בינואר"

one

בווידאו: ניצחונה של ריאל מדריד על ג'ירונה

המעבר של אוליבייה ז'ירו לצ'לסי התקבל ברגשות מעורבים אצל אוהדי הבלוז ובאכזבה אצל אוהדי ארסנל. החלוץ בן ה-31, שכבש בהפסד צרפת 3:2 לקולומביה, עדיין לא התאקלם בצורה נאותה באלופת אנגליה ובראיון בארצו דיבר היום (ראשון) על הסיבה בגללה עזב את התותחנים ועל ההתחלה האיטית בצ'לסי.

"אני מרגיש טוב מאוד בצ'לסי, גם על המגרש. יש לי מערכת יחסים מיוחדת עם אדן הזאר, וויליאן ופדרו, הם יודעים איך לשחק איתי בצורה מיטבית", אמר החלוץ, שהמשיך: "המשחק הראשון שלי היה ממש טוב לדעתי, אבל אחריו קצת הלכתי אחורה. צריך לזכור שזה אף פעם לא קל להחליף מועדון בינואר, צריך להסתגל מהר לקבוצה חדשה וזה לוקח זמן. זאת הייתה ההחלטה שלי, ואני עובד קשה יום אחרי יום כדי להוכיח שזו הייתה החלטה נכונה ולהיכנס לעניינים".

עוד בנושא:

ארסן ונגר: "יש אפליה על רקע גיל, נמאס לי להתעסק בתדמית כל הזמן"
ארסן ונגר: "וולקוט וז'ירו לא רצו לעזוב, הקריירה שלהם דרשה זאת"
דיווח: לואיס אנריקה בדרך לצ'לסי, קרלו אנצ'לוטי יחזור לפ.ס.ז'?

שחקן נבחרת צרפת אוליבייה ז'ירו חוגג. רויטרס
בנבחרת מעמדו יציב והוא ממשיך לכבוש. ז'ירו/רויטרס

ז'ירו הוסיף: "תמיד יש תחרות על המקום, כל חיי הייתה לי תחרות. זה הכרחי, אני זקוק לזה כדי להשתפר. אני אוהב אתגרים. רציתי לעבור לארסנל גם אם רובין ואן פרסי היה נשאר שם. כשהוא עזב, קיבלתי יותר הזדמנויות אז זה יצא מעבר טוב. אף פעם לא קיבלתי החלטה לפי המקום בו יהיה לי קל יותר או ארוויח טוב יותר. אני חושב שעד כה לקחתי את ההחלטות הטובות ביותר שיכולתי לקבל".

על הסיבה בגללה עזב את ארסנל: "הסיטואציה בארסנל הייתה לא טובה, מבחינתי מעבר לצ'לסי היה צעד קדימה. נכון שזה מעבר למועדון יריב, אני מבין את כעס האוהדים, אבל הייתי חייב לשחק. יש מונדיאל בקיץ ואם הייתי נשאר בארסנל הייתי שם את עצמי בסכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully