וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "יש אפליה על רקע גיל, נמאס לי להתעסק בתדמית כל הזמן"

מאמן ארסנל תקף בראיון על רקע הביקורת נגדו: "אני מספיק נאיבי כדי להאמין שיתחשבו במה שעשיתי למועדון לאורך כל השנים ולא רק בתוצאה של המשחק האחרון". דיווח: התותחנים מעוניינים בטוכל

one

תומאס טוכל ימונה למאמן ארסנל בקיץ הקרוב אם יסכים לעבוד לצידו של ראש מערך הסקאוטינג של התותחנים סוון מיסלינטאט. כך נטען בדיווח בשבועון "קיקר". טוכל ומיסלינטאט לא מצאו שפה משותפת במהלך עבודתם המשותפת בבורוסיה דורטמונד ולאור המחלוקות ביניהם מיסלינטאט סיים את דרכו במועדון הגרמני עימו הוא היה מזוהה משך שנים רבות. בנובמבר האחרון הוא הצטרף לצוות של ארסן ונגר ומאז מועסק במועדון הלונדוני.

על פי הדיווח בגרמניה טוכל בן ה-44 כבר הגיע להבנות בנוגע לחוזהו בשורות ארסנל והעובדה כי מיסלינטאט עדיין מועסק עדיין מעמידה את הגעתו של המנג'ר הגרמני ללונדון. אגב, במקביל לדיווחים על התקדמות המגעים בין טוכל לבין ארסנל נפוצו בגרמניה שמועות כי המאמן דחה הצעה מבאיירן מינכן לעונה הבאה על מנת לאמן מחוץ לגבולות גרמניה.

אם אכן המהלך ייצא לפועל טוכל יחליף את ארסן ונגר הצרפתי העומד בראש המערכת המקצועית של ארסנל מאז שנת 1996.

עוד בנושא
למרות הדיווחים שייעדר: ליאונל מסי עשוי לשחק מחצית מול ספרד
יותר מותג מכדורגלן: סיכום הקריירה האירופית של זלאטן איברהימוביץ'
ראיולה: "ניסיתי לתקוף את גווארדיולה אחרי גמר האלופות ב-2011"

מאמן דורטמונד תומאס טוכל. AP
בדרך לממלכה? טוכל/AP

ארסן ונגר עצמו התראיין ל-beIN Sports ואמר: "ככל שאתה מתבגר, אתה מתרכז בעבודה חיובית עבור המועדון ומתעלם מכל השאר. ככל שאתה מתבגר, נהיית יותר אפליה על רקע גיל. אני מקבל את זה שאם התוצאות לא טובות מספיק, אז צריך להתמודד עם ההשלכות של זה. באופן כללי כל הדיבורים האלה על כמה זמן אתה במועדון, בן כמה אתה, קשה לי לקבל את זה. אבל את כל השאר אני צריך לקבל כי אני בתפקיד ציבורי וצריך להשיג תוצאות ואני מקבל את זה שאני נשפט על פי התוצאות".

ונגר, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, דחה את הטענות לפיהן הוא עשוי לעזוב בצורה יפה אם הקבוצה תזכה בליגה האירופית ואמר: "אני אולי נאיבי מספיק כדי להאמין שככל שהזמן עובר, אז הפרספקטיבה וההקשר יעמדו ויבלטו. כלומר, כל מה שעשיתי עבור המועדון שלי ולא רק התוצאה של המשחק האחרון או אילו מחיאות כפיים אקבל ביום מן הימים כשאעזוב. נמאס לי מהדבר המודרני הזה של טיפול בתדמית כל הזמן. תמיד עבדתי עם המחשבה שמה שחשוב הוא מי אתה ולא איך אתה נראה אז אני לא מודאג לגבי זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully