וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיולה: "ניסיתי לתקוף את גווארדיולה אחרי גמר האלופות ב-2011"

סוכן העל הפרובוקטיבי לא סולח למאמן סיטי על כך שנידה את זלאטן מברצלונה ונכנס בו חזיתית: "הוא פחדן, כלב. הוא התעלם מזלאטן, אמרתי לו שיחנה את הפרארי שלו בחניה של פפ בכוונה"

אתר רשמי

מינו ראיולה נחשב לסוכן על בכדורגל העולמי אך גם כאיש עם פה גדול ומי שנפל קורבן לפה הזה הוא לא אחר מאשר פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי כאשר על פי הדיווחים באנגליה השניים נמצאים בסכסוך מתמשך.

"כמאמן הוא פנטסטי, כבנאדם הוא אפס מוחלט. הוא פחדן, כלב. הוא כומר קלאסי שאומר לאנשים מה לעשות. אם מנצ'סטר סיטי תזכה בליגת האלופות העונה זה ישקף עד כמה הוא מאמן טוב - אבל אני אשנא את זה", כך תקף ראיולה.

מינו ראיולה סוכן כדורגל. AP
פה ענק. ראיולה/AP

מה רקע הסכסוך אתם שואלים? ראיולה לא שוכח לגווארדיולה שב-2011 הראה לזלאטן איברהימוביץ' אחד מהקליינטים הכבדים שלו את הדרך החוצה מברצלונה. זלאטן נאלץ לשחק כמושאל במילאן, שהחתימה אותו בסיום עונת 2010/11.

הדם הרע בין השניים נותר מריר מאז וראיולה סיפר גם על הכמעט עימות פיזי בין השניים אחרי גמר ליגת האלופות בוומבלי שבו זכתה ברצלונה אחרי ניצחון 1:3 על מנצ'סטר יונייטד. "ניסיתי לתקוף אותו במסדרון בוומבלי כשרק אדריאנו גליאני, היו"ר של מילאן הצליח לעצור אותי למזלו של גווארדיולה", חשף ראיולה שהוסיף: "פפ תמיד אמר לזלאטן לגשת אליו אם יש לו בעיה או תלונה, אבל אז הוא התעלם ממנו ולא נתן לו לשחק. הוא אפילו לא אמר לו שלום. הוא עשה את אותו דבר גם למקסוול אז אמרתי לזלאטן להחנות את הפרארי שלו בחניה של גווארדיולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא האיש הכי אהוב על ראיולה. גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully