וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "וולקוט וז'ירו לא רצו לעזוב, הקריירה שלהם דרשה זאת"

מאמן ארסנל סיפר שהשניים רצו להישאר במועדון, אבל היו חייבים לעזוב כדי לנסות לזכות בדקות משחק: "שניהם צריכים לקבל מאיתנו כבוד. וולקוט אוהב את ארסנל וז'ירו תותחן בליבו"

תיאו וולקוט שחקן ארסנל. רויטרס
"לא עזב בגלל שהייתה לו בעיה עם ארסנל". וולקוט/רויטרס

אוהדי ארסנל לא ממש אהבו את עזיבתם של שחקני הקבוצה, תיאו וולקוט ואוליבייה ז'ירו לאברטון וצ'לסי בהתאמה בחלון ההעברות של ינואר. למרות זאת, מאמן התותחנים ארסן ונגר טוען היום (שישי) שהשניים לא רצו לעזוב, ועדיין מחשיב אותם כשחקני ארסנל שנתנו את כל כולם למען המועדון. השניים לא קיבלו מספיק דקות מהמאמן הצרפתי, וראו לנכון לחפש מועדון חדש בו יוכלו לקבל יותר הזדמנויות.

"תמיד אמרתי ששחקנים שנלחמים עבור החולצה שלנו ונלחמו עבור המועדון צריכים לקבל כבוד", אמר ונגר, שהוסיף: "כל אוהדי ארסנל יודעים שוולקוט לא עזב בגלל שהייתה לו בעיה עם ארסנל. הוא פשוט רצה מקום שבו הוא ישחק באופן קבוע, מה שהוא לא קיבל כאן. הוא מנוסה ואוהב ארסנל אמיתי, לכן הוא צריך לקבל מהמועדון את הכבוד על מה שהוא עשה כאן". על ז'ירו אמר: "גם הוא תותחן, אין ספק. הוא עזב מסיבות דומות. חבל שהוא עזב ליריבה גדולה, אבל הקריירה שלו דרשה זאת. בליבו הוא רצה להישאר כאן".

עוד בנושא:

דיווח: לואיס אנריקה בדרך לצ'לסי, קרלו אנצ'לוטי יחזור לפ.ס.ז'?
זלאטן איברהימוביץ' שוחרר ויעבור מיידית ללוס אנג'לס גלאקסי
אלכסיס סאנצ'ס: "ברור שציפיתי ליותר מאשר מה שעשיתי עד עכשיו"

אוליבייה ז'ירו צ'לסי. רויטרס
עדיין לא מוצא את עצמו. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

וולקוט כבר הוכיח שהוא החתמה נהדרת במדי הטופיז וכבש פעמיים בשמונה הופעות. ז'ירו, מצד שני, עדיין לא מרשים במדי הבלוז. החלוץ בן ה-31 מתחיל את רוב המשחקים על הספסל, אבל למרות כל זאת נמצא בסגל נבחרת צרפת ונראה שמעמדו בטריקולור יציב לקראת המונדיאל בקיץ.

עוד באותו נושא

דיווח: לואיס אנריקה בדרך לצ'לסי, קרלו אנצ'לוטי יחזור לפ.ס.ז'?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully