וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' שוחרר ויעבור מיידית ללוס אנג'לס גלאקסי

הכוכב השבדי סיכם בשורות המועדון מליגת ה-MLS בארצות הברית ויסיים את ההתקשרות שלו עם מנצ'סטר יונייטד ("גם לדברים נהדרים יש סוף"). השדים האדומים אישרו: "מאחלים לו בהצלחה בעתיד"

one

זלאטן איברהימוביץ' יעזוב מידית את מנצ'סטר יונייטד ויצטרף לקבוצה מליגת ה-MLS בארצות הברית, כך דיווחו שורה של כלי תקשורת מובילים בבריטניה. כעבור כמה שעות הגיעה גם ההודעה הרשמית של השדים האדומים, איתם השבדי מסיים את ההתקשרות. החלוץ צפוי לחבור באופן מיידי ללוס אנג'לס גלאקסי האמריקאית. "מנצ'סטר יונייטד מאשרת כי היא הסכימה לבטל את חוזהו של זלאטן איברהימוביץ'", נכתב בהודעות המועדון. "כולנו רוצים להודות לזלאטן על תרומתו ואנחנו מאחלים לו בהצלחה בעתיד".

איברהימוביץ' בן ה-36 הצטרף למנצ'סטר יונייטד מפ.ס.ז' בקיץ 2016. הוא שיחק במדי השדים האדומים ב-53 משחקים וכבש 29 שערים בכל המסגרות. הוא נפצע בקרסול בחודש אפריל האחרון, עבר הליך שיקום ממושך שלווה בלא מעט ספקולציות על עתידו. כעת פניו של זלאטן לארצות הברית.

המהלך של זלאטן, אם אכן ייצא לפועל, מתרחש זמן קצר לפני המונדיאל ברוסיה. זלאטן פרש מהנבחרת השבדית לפני תחילת קמפיין המוקדמות ממנו העפיל שבדיה לטורניר היוקרתי לאחר שגברה על איטליה במשחקי הפלייאוף. לאחרונה רמז זלאטן כי הוא ישמח לחזור לנבחרת ולהשתתף במונדיאל.

זלאטן נפרד מיונייטד ומאוהדיה עם פוסט באינסטגרם: "גם לדברים נהדרים יש סוף וזה הזמן להתקדם אחרי שתי עונות נהדרות בקבוצה. תודה למועדון, לאוהדים ולכל מי שחלק איתי את הפרק הזה בהיסטוריה. אדום לנצח".

עוד בנושא
ג'רארד פיקה: "יש לנו קבוצת ווטסאפ של שחקני ברצלונה וריאל מדריד"
בייל כבש שלושער ב-0:6 על סין והפך למלך השערים של נבחרת ויילס
דיווח: ריאל מדריד סיכמה עם רוברט לבנדובסקי, באיירן תשחררו?

שחקן מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
מגלה את אמריקה. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully