וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד סיכמה עם רוברט לבנדובסקי, באיירן תשחררו?

ב"אונדה סרו" טוענים שנציגי הקבוצה נפגשו עם פיני זהבי סוכנו החדש של החלוץ הפולני בשלושה מקרים שונים וקיבלו אור ירוק. הבעיה: קבוצתו מסרבת לשחררו בשלב זה. הפולני יבקש לעזוב?

one

האם אחרי כמה קייצים יחסית שקטים, ריאל מדריד הולכת להחתים תותח בקיץ הקרוב? בספרד מתגברים הדיווחים על מועמדותו של רוברט לבנדובסקי לקבוצה והיום (חמישי) ב"אונדה סרו" הלכו צעד קדימה ודיווח שהבלאנקוס כבר סיכמו את תנאיו האישיים של השחקן, אך באיירן עדיין צריכה לאשר את המעבר הזה.

עוד בנושא:

אחרי שזידאן אישר את המהלך: "ריאל הולכת בכל הכוח על לבנדובסקי"
כריסטיאנו רונאלדו: "תמיד אני אומר שאני הטוב ביותר, ואז מוכיח זאת"

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (שמאל) מול קאסמירו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ישתפו פעולה בעונה הבאה? לבנדובסקי וקאסמירו/רויטרס

לפי הדיווח נציגיו של הסקורר הפולני הנהדר נפגשו בשלוש הזדמנויות שונות עם השחקן, כאשר בשבוע שעבר ב"אל מונדו" דיווחו שסוכנו החדש של לבנדובסקי, הלוא הוא פיני זהבי הישראלי, סיכם את המעבר הזה עם נציגים של הבלאנקוס. אגב, ב"קיקר" הגרמני דיווחו השבוע שאלופת גרמניה לא תאשר שום עסקה ולא תשחרר את הסקורר שכבש העונה כבר 23 שערים ב-25 הופעות בונדסליגה ובשתי העונות הקודמות הפציץ 30 שערי ליגה.

זה לא סוד שבריאל לא מרוצה מהתרומה העונה של קארים בנזמה וגם גארת' בייל, שניהם מאכזבים מאוד ועשויים לעזוב בקיץ. לבנדובסקי יכול להיות פרטנר מצוין לכריסטיאנו רונאלדו, אך הבעיה היחידה היא גילו היחסית מתקדם (29).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully