וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "תמיד אני אומר שאני הטוב ביותר, ואז מוכיח זאת"

כוכב ריאל מדריד הוכתר כשחקן הפורטוגלי המצטיין של 2017: "זו היתה שנה בלתי נשכחת". סקולארי: "הוא שאל אותי לא פעם על החיים בסין". וגם: בעיית המשכורות אם ניימאר יצטרף

one

כריסטיאנו רונאלדו הוסיף אמש (שני) תואר אישי נוסף לארון המתפקע שלו, כשהוכתר במהלך טקס גאלה בליסבון כשחקן הפורטוגלי המצטיין של 2017, לפני שוער ספורטינג ליסבון רוי פטריסיו וקשר מנצ'סטר סיטי ברנרדו סילבה.

"אני אסיר תודה על קבלת הפרס הזה ומודה גם לכל החברים", אמר כוכב ריאל מדריד. "2017 היתה שנה מצוינת, בלתי נשכחת מבחינה קבוצתית ואישית. זכיתי בכדור הזהב החמישי שלי ובתואר "הטוב ביותר" השני. אני תמיד מאמין ואומר שאני הטוב ביותר, ואז מוכיח את זה על המגרש".

ובינתיים, מאמן נבחרת פורטוגל וברזיל לשעבר לואיז פליפה סקולארי, שנכח גם הוא בערב הגאלה אמש, סיפר ש-CR7 שאל אותו לא פעם על החיים בסין. סקולארי, שאימן את גוואנגז'ו אברגרנדה עד העונה שעברה, סיפר: "הוא שאל אותי יותר מפעם אחת איך זה לחיות בסין ונתתי לו את כל הפרטים. יש לו מותג, וסין זו המדינה הגדולה בעולם. אמרתי לו מה שאני אומר לכולם: מי שיש לו את ההזדמנות, חייב ללכת לסין".

עוד בנושא:

צלף שלשות: המסע של כריסטיאנו רונאלדו בדרך לציון 50 שלושערים בקריירה
כריסטיאנו רונאלדו ממשיך את 2018 המדהימה, זידאן: "היה משחק משוגע"
כריסטיאנו רונאלדו מציג: הקאמבק המופלא ש"השתיק את כל המרושעים"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
כבר פוזל לסין? רונאלדו/רויטרס

מי שעשוי לשתף עם רונאלדו פעולה בריאל מדריד הוא ניימאר. העיתונאי הספרדי גיים בלאגה ניתח את האפשרות שהברזילאי יגיע מפריס סן ז'רמן וכתב: "בעבר רונאלדו דרש שבנזמה יישאר ושהיגואין יעזוב. אם ניימאר יגיע, אפילו שפריס סן ז'רמן מתעקשת שאין סיכוי שזה יקרה, ריאל ורונאלדו יהיו חייבים להיות בעד המהלך הזה - והם בעדו. הבעיה היחידה היא ענייני השכר. רונאלדו מרוויח 21 מיליון יורו נטו, והסכום הזה יגדל ל-25 מיליון יורו עם בונוסים. ניימאר מרוויח 35 מיליון יורו נטו בפריס סן ז'רמן, אז ריאל תצטרל לטפל בזה, אולי בכך שתשדרג את החוזה של רונאלדו ל-30 מיליון יורו, ותבקש מניימאר להפחית בשכרו".

בלאגה הוסיף וכתב: "עדיין לא ברור האם זה יעבוד, אבל חייבים לציין שפריס סן ז'רמן עיקשת בדעתה שניימאר לא יעזוב, ואין לו סעיף שחרור. עם זאת, ברצלונה אמרה דברים דומים, ואז זה כבר היה מאוחר מדי".

ובינתיים, בתקשורת הספרדית מתעסקים בביקור המפתיע של פאולו דיבאלה במדריד. על פי הדיווחים כוכב יובנטוס ניצל את העובדה שלא קיבל זימון לנבחרת ארגנטינה כדי לבקר בעיר וכבר החלו הפרסומים והספקולציות לפיהן הוא רוקח את המעבר שלו לבלאנקוס בקיץ. דיבאלה יפגוש עם קבוצתו את אלופת אירופה לצמד משחקים מרתק בשמינית גמר האלופות והצטיינות שלו עשויה לקרב אותו לריאל, שמחפשת מחליף לקרים בנזמה המאכזב.

עוד באותו נושא

צלף שלשות: המסע של כריסטיאנו רונאלדו בדרך לציון 50 שלושערים בקריירה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully