וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך את 2018 המדהימה, זידאן: "היה משחק משוגע"

הפורטוגלי הפגיז רביעייה ב-3:6 של ריאל מדריד על ג'ירונה, עומד על 17 גולים ב-8 משחקים והגשים את הנבואה ההזויה שלו. זידאן אומנם מהלל את רונאלדו, אבל מודאג מההגנה: "בליגת האלופות נצטרך להיות זהירים יותר"

one

כריסטיאנו רונאלדו מתחמם בדיוק ברגע הנכון. כוכב ריאל מדריד התפוצץ אמש (ראשון) עם רביעייה ובישול ב-3:6 של הבלאנקוס על ג'ירונה, וחגג שער 17 גולים בשמונת משחקיו האחרונים, ו-20 ב-11 משחקיו האחרונים. על הדרך, הגיע CR7 ל-50 שלושערים בקריירה, וכעת כבר קל לשכוח את פתיחת העונה הרעה שלו. זוכרים שבשלב מסוים לפורטוגלי היה שער ליגה אחד, לעומת 11 של ליאונל מסי? זוכרים שהוא אמר לשחקני ריאל מדריד שהוא עוד יסיים כמלך השערים, וזה נשמע הזוי? זוכרים שהוא התערב עם שחקני ריאל שהוא יזכה בפיצ'יצ'י, וחשבו שהוא משוגע? אז כעת לרונאלדו יש כבר 22 כיבושים, שלושה פחות מהפרעוש. ב-2018 בלבד יש לפורטוגלי 18 שערי ליגה - יותר מארסנל (17), מילאן (17), מנצ'סטר יונייטד (15), דורטמונד (14) וצ'לסי (12). למעשה, אפילו נעל הזהב האירופאית על הפרק, והוא רחוק רק 6 שערים ממוחמד סלאח.

זינדין זידאן התייחס בסיום למשחק שבו קבוצתו כבשה שישייה אבל גם ספגה שלושה שערים מג'ירונה הקטנה. "נשארתי עם הניצחון והמאמץ של הקבוצה, אבל זה באמת היה משחק מוזר... לא הצלחנו להסתדר עם המצבים הנייחים. אני נשאר עם ששת הגולים, חלקם יפים מאוד, עם מהלכים נהדרים. ג'ירונה חזקה מאוד במצבים נייחים, אבל שלושה שערים... היה חסר לנו ריכוז, אנחנו צריכים להיות זהירים יותר בחלק הזה בליגת האלופות".

על חוסר היציבות של ריאל מדריד אמר זידאן: "המשחק היה משוגע, היו המון עליות וירידות, אבל שלטנו במשחק. אני לא חושב שהיינו מספיק דומיננטיים, היינו צריכים לסבול ולסבול". על רונאלדו אמר זיזו: "אנחנו יודעים למה הוא מסוגל, והיום הוא כבש ארבעה שערים, יש לו כבר 22 בליגה. אנחנו שמחים שהגענו לשלב החשוב הזה של העונה במצב טוב מבחינת כיבוש שערים... רונאלדו הוא מגלקסיה אחרת, זה נכון, זה טוב לנו וטוב לו. כשהוא טוב, הקבוצה טובה, הוא מעביר המון אנרגיות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully