וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שזידאן אישר את המהלך: "ריאל הולכת בכל הכוח על לבנדובסקי"

המאמן שוכנע ע"י פרס ומעדיף את חלוץ באיירן מינכן על פני הארי קיין. ריאל כבר מתכננת את העסקה, במסגרתה היא עשויה לוותר על 42 מיליון היורו שתוכל לקבל מהגרמנים תמורת רכישת חאמס רודריגס

one

לא פחות מהמטרות שנותרו לה העונה, ריאל מדריד כבר רוקמת את הסגל לקראת העונה הבאה. נראה שצפויים שינויים לא מועטים בסגל, במיוחד בחלק ההתקפי, כשפרט לכריסטיאנו רונאלדו עתידם של שחקנים רבים כולל גארת' בייל וקארים בנזמה לוט בערפל.

מי שאמור להצטרף לסוללת הכוכבים בהתקפה של ריאל הוא רוברט לבנדובסקי, אם להסתמך על התקשורת הספרדית. הבוקר (רביעי) דווח כי זינדין זידאן סמך את ידיו על החתמתו של החלוץ הפולני בן ה-29, אחרי שהשתכנע כי הוא השחקן "הנבחר" - זה שיתאים בצורה הטובה ביותר להתקפה שלו, לצד שאר הכוכבים. על פי הדיווח, ריאל האיצה בימים האחרונים את המשא ומתן עם סוכנו הישראלי של לבנדובסקי פיני זהבי, ואף הגיעה עמו לסיכום עקרוני על תנאי העסקה.

עוד בנושא

כריסטיאנו רונאלדו: "תמיד אני אומר שאני הטוב ביותר, ואז מוכיח זאת"
עוסמאן דמבלה: "לא אכפת לי מהביקורות, כולם יכולים להמשיך לדבר"
מסי בראיון חושפני: מה גרם לו "להתפוצץ מזעם", ומה מביא אותו לידי בכי

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בדרך לספרד? לבנדובסקי/רויטרס

כעת נותר החלק העיקרי: הסיכום עם באיירן מינכן. הבווארים לא להוטים לשחרר את הסקורר הבולט שלהם, אבל על פי חלק מהדיווחים מוכנים להיפרד ממנו אם ישולמו תמורתו כ-100 מיליון דולר. הבלאנקוס, כך נראה, מוכנים להציע סכום נמוך יותר אבל מביעים נכונות למכור לבאיירן את חאמס רודריגס המושאל ללא תמורה. תקופת ההשאלה של הקולומביאני תסתיים בקיץ, ואז - בהתאם להסכם שנחתם בזמנו בין ריאל לבאיירן - תהיה לגרמנים אופציה לרכוש אותו תמורת 42 מיליון יורו. כעת, כדי להשלים את עסקת לבנדובסקי, ריאל מוכנה לוותר על הסכום.

כמובן שהתחזקות מועמדותו של לבנדובסקי תשפיע ישירות על האפשרות שהארי קיין יוחתם בריאל. על פי דיווחים בספרד, ריאל פחות נלהבת מהאפשרות להחתים את החלוץ האנגלי בקיץ גם בגלל הפציעה שספג לאחרונה, אבל גם בגלל הדרישות המופרזות של טוטנהאם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully