וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס סאנצ'ס: "ברור שציפיתי ליותר מאשר מה שעשיתי עד עכשיו"

הצ'יליאני, שעבר בינואר מארסנל למנצ'סטר יונייטד, תירץ את היכולת המאכזבת שלו עד כה שכוללת שער אחד בעשרה משחקים: "היה קשה לשנות הכול מהר, אף פעם לא עברתי קבוצה בינואר"

שחקן מנצ'סטר יונייטד אלכסיס סאנצ'ס מאוכזב. רויטרס
סאנצ'ס/רויטרס

חלוץ מנצ'סטר יונייטד אלכסיס סאנצ'ס הודה שהיכולת שלו מאז המעבר מארסנל היא מתחת למה שציפה. הצ'יליאני בן ה-29 כבש שער אחד בעשרה משחקים מאז שעבר לאולד טראפורד וגם הוא אחרי שהגיע לריבאונד מפנדל שהחמיץ. בדיילי מייל פרסמו בשבוע שעבר שביונייטד קיים חשש שסאנצ'ס יהפוך לפלופ כמו שהיה בשעתו אנחל די מריה.

סאנצ'ס סופסל במשחק האחרון של מנצ'סטר יונייטד, בגביע מול ברייטון, וספג ביקורת גם על היכולת החלשה שהציג בהדחה מליגת האלופות על ידי סביליה, בעיקר במשחק הגומלין באנגליה. סאנצ'ס הודה היום (רביעי) כי המעבר למנצ'סטר יונייטד במהלך העונה היה לא פשוט ושאפילו שקל לא להגיע למשחק הנבחרת שלו מול שבדיה. "אני דורש מעצמי הרבה תמיד, אז ברור שציפיתי ליותר ממה שהשגתי עד כה ביונייטד", אמר סאנצ'ס שנמצא בשבדיה, "אחרי ההגעה שלי ליונייטד, היה קשה לשנות הכול מהר מאוד. אפילו היססתי להגיע לכאן. ביקשתי רשות להחמיץ את משחקי האימון, אבל חשבתי שוב ודיברתי עם קלאודיו בראבו ואמרתי לו שכולנו צריכים להיות מאוחדים".

סאנצ'ס המשיך ואמר: "המעבר שלי היה פתאומי מאוד, זו הפעם הראשונה שאני עובר קבוצה בינואר, אבל הרבה דברים קשים קרו בחיי". הצ'יליאני אמר שאחד החברים שלו בקבוצה החדשה הוא זלאטן איברהימוביץ': "אני מתאמן כבר חודש וחצי עם זלאטן והאיכות שלו מרשימה. אנחנו מדברים ושותים קפה ביחד בכל יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully