וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לואיס אנריקה בדרך לצ'לסי, קרלו אנצ'לוטי יחזור לפ.ס.ז'?

'לה פריסיאן' הצרפתי טוען שהספרדי יחליף בקיץ את אנטוניו קונטה, שיחזור לאמן את נבחרת איטליה. מרקו וראטי וטיאגו סילבה הבהירו להנהלת הפריזאים שהם מעוניינים באנצ'לוטי

one

לואיס אנריקה בדרך לצ'לסי, כך לפחות מדווח היום (שישי) המגזין הצרפתי 'לה פריסיאן', שטוען שהמאמן הספרדי לא יגיע לפריס סן ז'רמן הקיץ וצפוי להחליף את אנטוניו קונטה באלופת אנגליה. אנריקה זכה עם ברצלונה בליגת האלופות בעונת 2014/15, פעמיים באליפות ספרד, ושלוש פעמים בגביע הספרדי. הוא גם הוכתר למאמן השנה בעולם על ידי פיפ"א בשנת 2015.

הדיווח בצרפת מספר שאנטוניו קונטה וצ'לסי כבר החליטו באופן הדדי על עזיבתו של האיטלקי בסוף העונה, זאת למרות עונת בכורה מוצלחת בה זכה באליפות אנגליה. העונה הבלוז נראים הרבה פחות טוב ונמצאים בפיגור 25 נקודות ממוליכת הטבלה מנצ'סטר סיטי ונלחמים על מקום ברביעייה הראשונה שמובילה לליגה האלופות. קונטה צפוי לחזור לאמן את נבחרת איטליה.

עוד בנושא:

דידייה דשאן: "אני בטוח שפול פוגבה לא נהנה מהסיטואציה במנצ'סטר יונייטד"
מרקו וראטי: למה אני קיבלתי אדום בזמן שמסי "מנופף באצבעות לשופט"?
אנטוניו קונטה: "מוראטה לא זומן לסגל ספרד? זה לא עניין שלי"

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
השחקנים רוצים אותו. קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

אנריקה היה אחד המועמדים לאמן בעונה הבאה את פריס סן ז'רמן ולהחליף את אונאי אמרי, אך על פי הדיווח השיחות הגיעו למבוי סתום והספרדי החליט לשנות יעד שככל הנראה יהיה לונדון. המועמד המוביל לקחת את תפקיד המאמן בפריס הוא מאמן צ'לסי ופריס לשעבר, קרלו אנצ'לוטי, שאימן את הפריזאים בין 2011 ל-2013 ועל פי הדיווחים קיבל חוות דעת מאוד חיובית משחקנים כמו מרקו וראטי וטיאגו סילבה, שהבהירו להנהלה שהם מעוניינים בו מאוד כמאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully