וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "מוראטה לא זומן לסגל ספרד? זה לא עניין שלי"

מאמן צ'לסי הגיב באדישות לאי זימונו של החלוץ לסגל לה רוחה לפני משחקי הידידות מול גרמניה וארגנטינה. קונטה: "אני צריך לקבל החלטות לטובת הקבוצה. נבחרות לאומיות לא מעסיקות אותי"

אלברו מוראטה שחקן צ'לסי. רויטרס
נראה שהקריירה שלו לא מטרידה את מאמנו. מוראטה/רויטרס

בספרד ובאנגליה עסקו ביממה האחרונה באי זימונו של חלוץ צ'לסי אלברו מרואטה לסגל הנבחרת הספרדית לקראת משחקי הידידות נגד גרמניה (23 מרץ) וארגנטינה (27 במרץ). הדבר מרמז על כך שמוראטה, שהגיע הקיץ לבלוז מריאל מדריד ככוכב ענק, לא נמצא בתוכניות של הלה רוחה לקראת המונדיאל שייערך ברוסיה בקיץ הקרוב.

מי שנותר אדיש לעניין הוא מאמנו של מוראטה בצ'לסי אנטוניו קונטה. האיטלקי נשאל על אי זימונו של מוראטה לנבחרת והשיב: "אני חושב שאלו שאלות שצריך להפנות למאמן הנבחרת ולא אליי. מה שנוגע לי הוא לדאוג שהשחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב יהיו בהרכב צ'לסי. לכל נבחרת לאומית יש מאמן נבחרת והוא זה שצריך לקבל את ההחלטות הטובות עבור המדינה שלו. הנבחרות לא מעסיקות אותי".

עוד בנושא
ביברס נאתכו: "רבע גמר מול ארסנל? אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה"
המופע של מוריניו: "לא אברח בגלל שכמה אוהדים שורקים לי בוז"
דיווח ב"מארקה" הספרדי: ויאריאל מעוניינת במונס דאבור, מרציאנו הורחק

אנטוניו קונטה, מאמן צ'לסי. רויטרס
לא סופר את מוראטה? קונטה/רויטרס

מאז שהצטרף לצ'לסי סבל מוראטה ממספר פציעות, שותף ב-24 משחקים בשורות הכחולים בכל המסגרות והבקיע 10 שערים. בזמן שנותר עד לפרסום הסגלים הסופיים למונדיאל נראה שמה בעיקר יעסיק את מוראטה הוא הניסיון להרשים את מאמן נבחרתו ז'ולן לופטגי ולאו דווקא את אנטוניו קונטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully