וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע של מוריניו: "לא אברח בגלל שכמה אוהדים שורקים לי בוז"

מאמן מנצ'סטר יונייטד סיפק נאום בן 12 דקות במסיבת העיתונאים לקראת ברייטון וירה: "אנחנו בונים מורשת עכשיו. לא מפחד מאחריות ולא אשנה את המנטליות שלי. יש המון עבודה לפנינו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בעקבות ההדחה בשלב שמינית גמר של ליגת האלופות על ידי סביליה, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, סיפק היום (שישי) מופע במסיבת עיתונאים לקראת המשחק של השדים האדומים נגד ברייטון מחר בגביע האנגלי (21:45, שידור בספורט 1). 'המיוחד' נשא נאום בן 12 דקות בו התייחס לזעם האוהדים מההדחה, המנטליות שלו ודיבר על המורשת שהוא משאיר במועדון לבא אחריו.

"אני חי", אמר בתחילת נאומו, והמשיך: "אני לא הולך לברוח או להיעלם כי כמה אוהדים שורקים לי בוז. אני שמח ממה שראיתי מהשחקנים שלי נגד סביליה. אני שמח שאנשים עצובים ומאוכזבים, זה אומר שאני והם נמצאים באותו מקום". הפורטוגלי התייחס לזעם האוהדים: "יש להם את הזכות להביע את דעתם, אבל הם צריכים להבין שבכדורגל יש דבר שנקרא מורשת. מנצ'סטר יונייטד הגיעה בפעם האחרונה לרבע הגמר בשנת 2011, עונה בה הפסידה בגמר. אי אפשר להתאכזב
מכך שלא העפלנו לרבע, אלה דברים שלוקחים זמן".

עוד בנושא:

מוריניו שוב תחת מתקפה: "שותף למכונת תעמולה של פוטין ומקבל כספי דמים"
ז'וזה מוריניו אחרי ההדחה: "זה לא דבר חדש למנצ'סטר יונייטד"
האיש שהפך את מנצ'סטר יונייטד ללוזרית: ז'וזה מוריניו צריך להיות מפוטר

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מסדר ליונייטד את העתיד? ז'וזה מוריניו/רויטרס

מוריניו בן ה-55 הוסיף: "אנחנו בונים מורשת עכשיו. יום אחד, כשאעזוב, מחליפי יגיע ויקבל שחקנים כמו רומלו לוקאקו, נמניה מאטיץ' ודויד דה חאה, שנמצאים כאן כבר שנים. אני לא מפחד מאחריות, אהיה הראשון לצאת מהמנהרה למשחק הבא. כשהייתי בן 20, הייתי כלום ושום דבר ועכשיו בגיל 55 אני מי שאני. עשיתי את הכל בזכות עבודה קשה, כישרון ובמיוחד בזכות המנטליות שלי, אותה לא אשנה. אני ובעלי המועדון רואים את הדברים באותה צורה ומסכימים על הכל. יש לנו עוד המון עבודה אדירה לפנינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully