וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו שוב תחת מתקפה: "שותף למכונת תעמולה של פוטין ומקבל כספי דמים"

בפרלמנט הבריטי תקפו את מאמן מנצ'סטר יונייטד שיפרשן את המונדיאל עבור תחנת שידור רוסית המזוהה עם הקרמלין. ראשי ההתאחדות בלונדון קיימו דיון בנוגע להחרמת הטורניר שיתקיים הקיץ ברוסיה

ספורט 1

אחרי ההדחה הכואבת מהצ'מפיונס ליג מול סביליה הצרות ממשיכות לנחות על מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. בפרלמנט הבריטי תקפו היום (רביעי) בחריפות את העובדה שהמאמן הפורטוגלי יפרשן את המונדיאל ברשת הרוסית RT הנחשבת לשופר של הקרמלין. על פי הדיווחים מרוסיה מוריניו אמור לקבל סכום של כמיליון ליש"ט עבור עבודתו במהלך המונדיאל שייערך ברוסיה בקיץ הקרוב.

חבר הפרלמנט מטעם מפלגת הלייבור אמר בהתייחס לנושא: "מבחינתי מוריניו הולך לקבל כספי דמים המגיעים ישירות מהקופה של הקרמלין. אנשי כדורגל בכל רחבי העולם צריכים להחליט האם הם מוכנים להתגייס למכונת התעמולה של ולדימיר פוטין. זה בדיוק מה שעשה כעת מוריניו".

עוד בנושא
ז'וזה מוריניו אחרי ההדחה: "זה לא דבר חדש למנצ'סטר יונייטד"
האיש שהפך את מנצ'סטר יונייטד ללוזרית: ז'וזה מוריניו צריך להיות מפוטר
אדין דז'קו: "לא רציתי לעזוב את רומא בדיוק בשביל ערבים כאלה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
יגיב למתקפה? מוריניו/GettyImages

הביקורת על מוריניו מגיעה על רקע משבר דיפלומטי בין אנגליה לרוסיה על רקע הרעלת המרגל הרוסי. בתקשורת האנגלית דווח כי ראשי ההתאחדות בלונדון קיימו דיון בנוגע לאפשרות של החרמת המונדיאל. עם זאת, במוסקבה ובלונדון מעריכים כי הסיכוי לכך שהנבחרת האנגלית תחרים את המונדיאל היא קלושה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully