וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדין דז'קו: "לא רציתי לעזוב את רומא בדיוק בשביל ערבים כאלה"

החלוץ שהעלה את הג'אלורוסי לרבע גמר ליגת האלופות התמוגג: "עשינו משהו שרומא לא עשתה עשר שנים". נאינגולן: "נתנו כל מה שהיה לנו, חלמנו על הרגע הזה". מונצ'י: "זה מועדון עם לב"

שחקני רומא חוגגים. רויטרס
אושר עילאי. רומא חוגגת/רויטרס

רומא עלתה אמש (שלישי) לרבע גמר ליגת האלופות בפעם הראשונה זה עשר שנים. הג'אלורוסי ניצחו 0:1 בבית את שחטאר דונייצק במשחק לא מרשים והשתיים סיימו ב-2:2 בסיכום המפגשים, מה ששלח את האיטלקים לשלב הבא בשל שער החוץ שכבשו באוקראינה. אדין דז'קו כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה ה-52.

עוד בנושא:
רומא עלתה לרבע גמר ליגת האלופות אחרי 0:1

* זו הפעם הראשונה שלא נבעטה אף בעיטה למסגרת השער של רומא במשחק ליגת האלופות מאז 2004/15.

* שתי קבוצות איטלקיות עלו לרבע גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2006/7, אז מילאן גם זכתה בתואר.

* זו הפעם השלישית שרומא עולה לרבע גמר ליגת האלופות

* השער של אדין דז'קו קבע שרומא עלתה שלב אחרי שהפסידה במשחק ראשון בשלב נוקאאוט באירופה לראשונה מאז שעברה את גזיאנטפספור בסיבוב השלישי של גביע אופ"א 2003/4.

* אדין דז'קו הפך לבוסני השלישי שכובש בשלב נוקאאוט בליגת האלופות. קדמו לו מיראלם פיאניץ' בליון וחסן סליהאמידג'יץ' בבאיירן מינכן.

אדין דז'קו שחקן רומא עם ג'נגיז אונדר. רויטרס
בדיוק בשביל זה הוא נשאר. דז'קו/רויטרס

אדין דז'קו, שכאמור כבש את השער היחיד עבור רומא, נשמע מאושר בסיום ואמר: "המחמאות צריכות ללכת לכולם כי כולנו עשינו את העבודה שלנו עד הדקה האחרונה והגיע לנו לעלות לרבע הגמר". הבוסני נשאל על כך שכמעט עזב את רומא בינואר לצ'לסי וענה: "לא רציתי לעזוב כי כל העונה אני משחק בשביל ערבים כמו היום. הצלחנו לעשות משהו שרומא לא עשתה כבר עשר שנים, אז זה שאנחנו ממשיכים קדימה ונשחק נגד הגדולות ביותר עושה את כולנו גאים מאוד. אני לא חושב על היריבה הבאה כי כל הקבוצות חזקות ולא משנה נגד מי נשחק, האצטדיון יהיה מלא ותהיה אווירה נהדרת. אנחנו בין שמונה הקבוצות הטובות באירופה מה שאומר שגם אנחנו קבוצה חזקה מאוד".

מאמן רומא אוסביו די פרנצ'סקו הוסיף: "הקבוצה שלי הייתה מרוכזבת הלילה, אולי בלי יותר מדי איכות בשליש האחרון, אבל ידענו שבמוקדם או במאוחר הם יעשו טעות ואנחנו ננצל אותה. עשינו כמה טעויות במשחק הראשון והם ניצלו אותן עד תום. הדבר שהכי אהבתי לראות זה את השחקנים בחדר ההלבשה כי זה היה ניצחון שהושג על ידי גברים וקבוצה שהולכת תמיד ביחד. אם תרצו ממני ציון לגישה של השחקנים, אז זה 10. כמובן שמבחינה טכנית הייתי נותן 6.5 היום, אבל מבחינה טקטית הם עשו את מה שביקשתי מהם. אלה דברים שקבוצה לומדת לאורך זמן".

ראג'ה נאינגולן: "עבדנו קשה מאוד, נתנו את כל מה שהיה לנו והרבה שחקנים חלמו על הרגע הזה, כולל אותי. זו הפעם הראשונה שאני עולה לרבע גמר ליגת האלופות, אז זה רגע אופורי. סביליה הדיחה את מנצ'סטר יונייטד, אז אי אפשר להפחית ביכולת שלה גם. כל קבוצה שנפגוש עכשיו תהיה קשה מאוד. רצינו ללחוץ על שחטאר גבוה, אבל יש לה הרבה איכות וידענו שיהיה קריטי לא לספוג שער, אז קצת הלכנו אחורה כי פחדנו שנספוג במתפרצת. ניצלנו את ההזדמנות שלנו כדי להשיג את השער והגנו ביחד". אלסנדרו פלורנצי אמר: "בשביל חלק מהניצחונות צריכים להיות גלדיאטורים".

המנהל המקצועי מונצ'י התמוגג: "סבלנו, ועכשיו אפשר ליהנות. אני מאושר מהיום ומחר נתחיל לחשוב על ההעפלה. זה פרס על העבודה הקשה שלנו, המועדון הזה מיוחד, כי הוא עובד עם רגשות ולב. לאוהדים שלנו הגיע ערב כזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully