וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ב"מארקה" הספרדי: ויאריאל מעוניינת במונס דאבור, מרציאנו הורחק

הצוללת הצהובה שלחה את אנשיה שיצפו בחלוץ במשחק הליגה האירופית נגד דורטמונד. השוער הורחק בדקה ה-14 במשחקה של היברניאן נגד סנט ג'ונסטון אחרי שנגע עם ידו בכדור מחוץ לרחבה

אדריאן הרבשטיין

זה לא מפתיע שיכולתו המרשימה של מונס דאבור העונה במדי רד בול זלצבורג לא נעלמת מעיני המועדונים הגדולים באירופה. היום (שישי) ה"מארקה" הספרדי מדווח שוויאריאל עוקבת מקרוב אחרי החלוץ כמו גם אחרי ואלון ברישה שחווה עונה נהדרת וכבר הוזכר כמועמד למספר מועדונים גדולים ביבשת.

על פי הדיווח, נציגי הצוללת הצהובה נכחו במשחק הליגה האירופית בין זלצבורג לדורטמונד אתמול במטרה לעקוב אחר השניים. דאבור מוליך את טבלת מלך השערים בליגה האוסטרית עם 16 שערים עד כה העונה ב-23 משחקי ליגה. הישראלי הוסיף 6 שעשרים נוספים במסגרות האירופאיות וכבש עד כה 22 שערים העונה, נתון מרשים ביותר.

ברישה בן ה-25 נולד בשבדיה, ייצג את נבחרת נורבגיה ובשנת 2016 עבר לייצג את נבחרת קוסובו. הוא נחשב לכישרון גדול כשחקן נוער, אך לא הצליח לפרוץ עד שהגיעה העונה הנוכחית בה הוא כבש 11 שערים והוסיף 9 בישולים ב-38 משחקים בכל המסגרות.

* אופיר מרציאנו פתח בהרכב היברניאן נגד סנט ג'ונסטון, אך בדקה ה-14 עשה טעות גדולה כשנגע בכדור בידיו מחוץ לרחבה וספג כרטיס אדום ישיר. עוד לפני כן, אפה אמברוז, אקס אשדוד נוסף, העלה את היברניאן ליתרון (2). הירוקים כמעט שרדו את המשחק בעשרה שחקנים אך ספגו שער מכריסטופר קיין בדקה ה-83 שקבע 1:1 בסיום וחלוקת נקודות.

* בצרפת המחזור ה-30 נפתח עם משחק בין מונאקו לליל, שנלחמת על חייה בליגה. לבו מוטיבה הדרום אפריקאי העלה את ליל ליתרון בדקה ה-16, אבל רוני לופס איזן עבור האלופה בדקה ה-44. סטיבן יובטיץ' הפך קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-61 וסידר לקבוצתו שלוש נקודות עם ניצחון 1:2. מונאקו נשארה במקום השני עם 66 נקודות, 14 פחות מלמובילה פריס סן ז'רמן אך שש נקודות יותר ממארסיי השלישית. ליל? היא עדיין מתחת לקו האדום, במקום ה-19 עם 28 נקודות והיא תהיה חייבת להשיג נקודות בקרוב אם היא רוצה לשרוד.

עוד בנושא:

דקל קינן מונה לקפטן סינסינטי: "מוכן תמיד לעבוד עבור הקבוצה"
ליגיונרים: ביברס נאתכו בישל פעמיים בניצחונה של צסק"א מוסקבה
אברהם גרנט: "חסרה לי התחרותיות כמאמן, להראות מי יותר חכם"

שחקני רד בול זלצבורג מונס דאבור, ואלון ברישה חוגגים. רויטרס
מרשימים את המועדונים הגדולים. דאבור וברישה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully