וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "חסרה לי התחרותיות כמאמן, להראות מי יותר חכם"

מאמן נבחרת ישראל לשעבר דיבר בתכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי" על הנבחרת: "אין סיבה שלא נעפיל ליורו". על מכבי חיפה: "מעולם לא פסלתי אופציה" והכדורגל ההודי: "יגיעו רחוק"

AP

מאמן נורת' איסט יונייטד ההודית, אברהם גרנט, שוחח עם היום (ראשון) עם יניב טוכמן וחמי אוזן בתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט, "טוכמן וחמי". בין היתר, מאמן נבחרת ישראל לשעבר דיבר על מצבה הנוכחי של הנבחרת, הכדורגל ההודי, מכבי חיפה ומה צופן לו העתיד.

"אני עושה הרצאות בכל העולם מאז שעזבתי את צ'לסי בענייני מנטליות ואסטרטגיה. אני מביא מניסיוני כל מיני דוגמאות", אמר גרנט, שהמשיך: "הקריירה שלי התנהלה מגיל צעיר בשני מישורים: הישגי וחוויתי. דרך הכדורגל הגעתי למקום כמו הודו, זו חוויה בלתי רגילה להיות חלק מהתפתחות הכדורגל ההודי. אין לי ספק שהם יגיעו רחוק, הם משקיעים הרבה כספים. מבחינת הישגים הייתי במקומות הכי גבוהים. עם קצת מזל בפנדלים הייתי מגיע למקומות מעט יותר גבוהים ואני שמח מזה".

עוד בנושא:

צפו בשער של דקל קינן מבישול של דניאל הבר במדי סינסינטי
ליגיונרים: טל בן חיים שיחק 74 דקות בתיקו של ספרטה פראג
סטויקוביץ': "השער של ערן זהבי היה מלהיב, זה מה שהאוהדים מצפים ממנו"

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
"החיים מאוד דינמיים ולכן הבחירות שונות". אברהם גרנט/AP

על חזרה אפשרית למכבי חיפה: "אני באמת אוהב את המועדון הזה והיו לי איתו שנתיים נהדרות. מעולם לא הגעתי למצב בו פסלתי אופציה. בשלב זה אני לא רוצה לחזור לישראל. ברגע שאחזור זה אומר שמיציתי את החוויות ושנגמר הסיפור של חו"ל. מעולם לא ידעתי מה לענות לגבי העתיד שלי. לפני שנה סירבתי להצעות מהודו ואם היית שואל אם אהיה היום בהודו הייתי אומר לך לא. החיים מאוד דינמיים ולכן הבחירות שונות. אם היום מציעים לי הצעה מהליגה אנגלית כן הייתי הולך על זה. אם להיות כנה, את מה שאני רוצה לא מציעים לי ומה שמציעים לי בשלב זה לא כל כך מתאים לי. האמת היא שכן חסרה לי התחרותיות. להוכיח מי יותר חכם, מי יותר חזק".

על נבחרת ישראל: "כרגע אין מטרות לנבחרת. לי יותר חשוב שתהיה אסטרטגיה מקצועית ויביאו את המאמן עם הפילוסופיה הנכונה. זה נורא יפה להגיד 'לא עלינו, לא עלינו' ולקחת מודלים ספרדיים ואיטלקיים. צריך להסתכל על מודלים כמו של איסלנד. אני ניסיתי להעתיק את המודל של גרמניה בין 2002 ל-2006. הגענו להישגים טובים אבל אז שוב הלכו לדרך אחרת וזה לא מוביל אותנו לשום מקום. באליפות אירופה שכל כך הרבה נבחרות משתתפות בה, אין סיבה שנבחרת ישראל לא תעפיל. אני מאוד רוצה לעזור לכדורגל הישראלי ולתת מניסיוני בעולם. לא חשבתי על לאמן את הנבחרת".

על ערן זהבי ומעבר שחקנים לסין: "אני חושב שערן זהבי עשה צעד נכון לגילו כשעבר לסין. אם שחקן טוב מספיק הוא ירוויח טוב גם באירופה. אפשר גם באירופה להרוויח כסף טוב אם מגיעים לרמות גבוהות. אבל בגילו, לזהבי הייתה הצעה מצוינת והוא עשה החלטה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully