וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויקוביץ': "השער של ערן זהבי היה מלהיב, זה מה שהאוהדים מצפים ממנו"

מאמנו של הסקורר החמיא לישראלי אחרי השער בבעיטה חופשית ב-0:2 על דליאן. זהבי אחרי המשחק: "ניצחון חשוב מאוד, תמיד שמח לכבוש". וגם: זו הקבוצה ה-17 שמולה ערן זהבי כובש בסין

ספורט 1

ערן זהבי המשיך היום (שבת) לכבוש את הליגה הסינית. הישראלי כבש את שערו הרביעי מפתיחת העונה, בבעיטה חופשית בדקה ה-65 בניצחון 0:2 של גוואנגז'ו R&F על דליאן יפאנג. קבוצתו של זהבי נותרה מושלמת עם שני ניצחונות ובמחזור הבא מחכה לה מפגש מול שנגחאי סיפג של הולק ואוסקר. הניצחון על דליאן יפאנג היה התשיעי בעשרת משחקי הבית האחרונים של גוואנגז'ו. מבחינת זהבי זוהי הקבוצה ה-17 שמולה הוא כובש שער בליגה הסינית.

זהבי כתב באינסטגרם בסיום המשחק: "ניצחון חשוב מאוד היום, תמיד שמח לכבוש ולעזור לקבוצה, תודה לכל האוהדים ובמיוחד למשפחה שלי שתמיד תומכים בי".

אחרי המשחק מאמנו של ערן זהבי דראגן סטויקוביץ' התייחס ליכולת של הישראלי ואמר: "השער שלו היה מלהיב. זה בדיוק מה שהאוהדים מצפים ממנו".

על היכולת של הקבוצה אמר המאמן הסרבי: "במחצית השנייה היינו יותר טובים מאשר בחלק הראשון של המשחק. כמו שציפיתי, היריבה שלנו ריכזה הרבה שחקנים בחלק ההגנתי ולקח לנו זמן לפצח את המערך הזה. אחרי שכבשנו את השער הראשון, היה לנו יותר שטח לרוץ וליזום מהלכים".

ליגיונרים: ערן זהבי כבש בכדור חופשי, גוואנגז'ו ר.פ. נותרה מושלמת
ליאונל מסי הפך לאב בפעם השלישית: "האם והתינוק מרגישים טוב"
ז'וזה מוריניו: "לא התכוונו להיות הגנתיים כמו שהיינו במחצית השנייה"

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. מתוך טוויטר, צילום מסך
ממשיך לכבוש לבבות בסין. ערן זהבי/צילום מסך, מתוך טוויטר
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully