וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "לא התכוונו להיות הגנתיים כמו שהיינו. אם הגיע לנו לנצח? לא אכפת לי"

מאמן מנצ'סטר יונייטד הכחיש שנתן הוראה לשחקניו לרדת לבונקר במחצית ה-1:2 מול ליברפול, והגיב בסרקזם לחילוף של רשפורד: "זה בגלל גארי נוויל". ואן דייק עקץ: "הם ישבו עם כולם מאחורה במשחק ביתי"

ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד ניצחה היום (שבת) 1:2 את ליברפול במשחק שפתח את המחזור ה-30 בפרמיירליג. מרכוס רשפורד כבש צמד מוקדם (14 ו-24), אבל השדים האדומים עברו לבונקר אמיתי בפתיחת המחצית השנייה ושער עצמי של אריק באי (66) סיבך אותם מעט, אבל בסופו של דבר הם הצליחו לשמור על התוצאה. מי שעוד סייע להם לשמור על התוצאה הוא השופט שלא העניק לליברפול פנדל שהייתה ראויה לו אחרי נגיעת יד ברחבה של אנטוניו ולנסיה.

עוד בנושא:
מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את ליברפול, צמד למרכוס רשפורד

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויאלטי
רשפורד ולוקאקו חוגגים/רויאלטי

המספרים

* מנצ'סטר יונייטד ניצחה בארבעה משמונת המשחקים שלה מול "שש הגדולות" בפרמיירליג העונה (ארבעה ניצחונות, תיקו ושלושה הפסדים).

* ליברפול ניצחה רק פעם אחת בסוף השבוע אחרי משחק בליגת האלופות העונה (ניצחון אחד, ארבע תוצאות תיקו ושני הפסדים).

* מנצ'סטר יונייטד השיגה את הניצחון ה-20 שלה בפרמיירליג העונה וכבר שיפרה את המאזן הזה לעומת 2016/17 (18 ניצחונות) ו-2015/16 (19) והשוותה את המאזן שלה מ-2014/15 (20).

* מנצ'סטר יונייטד בעטה רק פעמיים למסגרת במשחק, בשני המקרים זה נגמר בשער.

* רשפורד כבש שבעה מ-16 שערי הפרמיירליג שלו מול "שש הגדולות" (44%).

* רומלו לוקאקו הגיע לשבעה בישולים בפרמיירליג העונה, יותר מאשר היו לו בכל העונה הקודמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
קלופ ומוריניו/GettyImages

מאמן יונייטד ז'וזה מוריניו אמר אחרי המשחק: "היינו די אגרסיביים במחצית הראשונה, רצינו לשלוט במשחק, ליצור מרווחים כדי לנסות לחשוף - לא את החולשות - אבל את הנקודות בהן היריבה פחות טובה. במחצית השנייה לא התכוונו להיות הגנתיים כמו שהיינו. ליברפול דחפה אותנו אחורה ואני לא זוכר מצבים שדויד דה חאה נאלץ להציל. אני לא זוכר מצבים מסוכנים מול השער שלנו. הם שלטו במשחק עם הכדור ואנחנו בלי הכדור. אני חושב שהגיעו לנו שלוש הנקודות. הקבוצה שלנו הייתה תמיד בשליטה, גם במצבים חופשיים, קרנות, מצבים מסוכנים ואני חושב שהיינו בשליטה. אם אנשים אומרים שלא הגיע לנו לנצח, לא אכפת לי. אני קצת עייף, יש לנו עוד משחק ביום שלישי. לא אכפת לי מה אנשים אומרים. השחקנים שמחים, אני שמח".

מרכוס רשפורד, שכבש צמד, אמר: "אלה תמיד משחקים גדולים. המאבק על המקום השני הוא צמוד מאוד ואנחנו רוצים את המקום הזה. אתה צריך להיות סבלני ולנצל את ההזדמנויות שלך כשמגיעות. הנגיעה הראשונה שלי בכדור לא הייתה טובה במיוחד בשער הראשון. לא ידעתי שגארת' סאות'גייט היה כאן. נחמד שהוא היה כאן כדי לצפות, אבל יש עוד הרבה שחקנים שהוא בטח צפה בהם. הוא שומר על קשר". ג'סי לינגארד, שנכנס כמחליף, הוסיף: "מרכוס רשפורד שחקן עם פוטנציאל גדול מאוד. הוא במועדון גדול ומטפלים בו טוב. תמיד תהיה יריבות בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול. לקחנו שלוש נקודות היום וזה הדבר הכי חשוב. יש לנו משחק מול ליגת האלופות השבוע אבל אנחנו עדיין רוצים לסיים את העונה הכי גבוה שאפשר בליגה".

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר: "אנחנו צריכים להתגונן טוב יותר במצבים האלה מהם ספגנו. אתה תמיד יכול להפסיד בנגיחה או בתיקול עם רומלו לוקאקו, אבל יש מרווחים מאחור ואנחנו צריכים לטפל בזה. שני השערים שספגנו הפכו את המשחק ללא קל, היו לנו הרבה רגעים בסדר, שני מצבים טובים שיכולנו לסיים טוב יותר במהלך המחצית הראשונה. לא כבשנו לפני המחצית ואז במחצית השנייה רדפנו אחרי המשחק. קשה מאוד לעשות את זה מול קבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד. הגיע לנו פנדל והייתה עבירה ברורה של פלאיני על מאנה, במצבים כאלה השופט חייב לקבל את ההחלטה הנכונה. בסופו של דבר רק התוצאה חשובה והפסדנו".

בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק אמר: "הכנסנו את עצמנו למצב לא טוב. הייתי צריך לפעול טוב יותר בשער השני שספגנו. זה היה כדור שפגע בי ושינה את הכיוון, הייתי קצת חסר מזל. הם נתנו לנו זמן, ישבו מאחור - אפילו בבית - וקיוו לטוב ביותר בהתקפות מתפרצות וזה מה שהם עשו, במיוחד במהלך המחצית השנייה, אבל הכנסנו את עצמנו למצב רע. אנחנו צריכים לנתח את מה שלא עבד במחצית הראשונה".

נוויל צוחק מהדברים של מוריניו

מוריניו נשאל מדוע החליף את רשפורד כובש הצמד, וענה בציניות: "במחצית מישהו אמר לי שגארי נוויל ביקש שירחיקו את רשפורד. פחדתי שהשופט אולי רואה את זה ויושפע מגארי". נוויל הגיב לדברים בחיוך גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully