וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערן זהבי כבש בכדור חופשי, גוואנגז'ו ר.פ. נותרה מושלמת

אחרי שהתפוצץ עם שלושער בדרבי במחזור הפתיחה, הסקורר הישראלי סובב מ-17 מטרים אל הרשת בדקה ה-65 וחגג שער ליגה רביעי ב-0:2 הביתי על דליאן יפאנג. צ'ן (60) כבש ראשון, במחזור הבא מחכה שנגחאי סיפג של הולק ואוסקר

ספורט 1

בווידאו: תקציר המשחק והשער של ערן זהבי

כמו בעונה שעברה, גם את העונה הנוכחית פתחה גוואנגז'ו ר.פ. עם שני ניצחונות בשני המחזורים הראשונים. אלא שאז ערן זהבי היה ללא שערים בשלב זה, ואילו העונה יש לו כבר ארבעה. אחרי השלושער האדיר לרשת גוואנגז'ו אברגרנדה ב-4:5 בדרבי, הסקורר הישראלי הוסיף היום (שבת) למאזנו שער יפהפה בכדור חופשי בדקה ה-65 והוביל את קבוצתו לניצחון ביתי 0:2 על העולה החדשה דליאן יפאנג.

הקבוצה האורחת הגיעה אחרי שמינייה שספגה במחזור הפתיחה משנגחאי סיפג ובמטרה להשיג שער ראשון העונה, אבל יאניק פריירה קראסקו החמיץ וניקו גאיטן שהגיע יחד איתו מאתלטיקו מדריד בעט לקורה. גוואנגז'ו ר.פ. התעוררה רק לאחר ההפסקה ועלתה ליתרון בדקה ה-60 עם בעיטה מהאוויר של ז'יז'או צ'ן, אחרי שהרמה של זהבי הורחקה. השער אמור היה להיפסל לאור העובדה שהחלוץ ז'י שיאו הסתיר לשוער בעמדת נבדל, אך השער אושר ובחלוף חמש דקות כאמור הגיע תורו של זהבי, שסובב נהדר מ-17 מטרים ורץ לחגוג עוד לפני שהכדור נשק לרשת. גוואנגז'ו עם רצף של שישה ניצחונות ליגה, אם מחברים גם את סיום העונה שעברה, ובמחזור הבא מצפה לה מבחן ביתי מול מושלמת נוספת, שנגחאי סיפג של הולק ואוסקר.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. מתוך טוויטר, צילום מסך
ממשיך ללהוט. ערן זהבי/צילום מסך, מתוך טוויטר

מהלך המשחק

דקה 21: ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה של דליאן. קראסקו ביצע מהלך נהדר בצד ימין, הטעה שני שחקנים ונעצר אצל השוער. הריבאונד הגיע לגאיטן שבעט לקורה.

דקה 36: התקפה יפה של גוואנגז'ו מצד ימין, אבל פונטה גלש ברגע האחרון ומנע משיאו לכבוש.

דקה 38: והנה הצ'אנס הראשון של זהבי. הסקורר הישראלי קיבל כדור בצד ימין וירה מזווית אלכסונית, אבל השוער ז'אנג הדף לקרן.

דקה 45: עוד הזדמנות טובה לדליאן. וואנג הרים מצד שמאל וז'ין נגח מצוין, אך השוער המקומי הציל בזינוק נהדר.

דקה 49: כדור שני של זהבי למסגרת, הפעם בנגיחה משישה מטרים לידיו של השוער.

דקה 60: גול! זהבי הרים משמאל והגנת דליאן הרחיקה כדור לעבר צ'ן, שהניף את הרגל וירה מ-20 מטרים מהאוויר אל הרשת. שיאו היה בעמדת נבדל והתכופף לפני השוער כך שהשער אמור היה להיפסל, אך הוא אושר וזה 0:1 לגוואנגז'ו ר.פ.

דקה 65: גול! הנה הרגע של זהבי. הישראלי סובב כדור חופשי נפלא ברגל ימין מ-17 מטרים, מעל החומה ואל הרשת. שערו הרביעי העונה של זהבי, 0:2 לגוואנגז'ו ר.פ.

דקה 87: גוואנגז'ו קלקלה לעצמה שער שלישי. ג'וניור אורסו קיבל חצי מגרש להשכרה, דהר לבדו וחיכה לחבר רנאטיניו שהגיע משמאל. הוא מסר לו ורנאטיניו כבש, אבל עשה זאת מעמדת נבדל והשער נפסל לאחר התמהמהות מסוימת מצד השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully