וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: טל בן חיים שיחק 74 דקות בתיקו של ספרטה פראג

שחקן הכנף עדיין מחפש שער בכורה, קבוצתו ספגה בדקה ה-87 וסיימה ב-1:1 מול קארבינה במשחק הראשון עם המאמן החדש פאבל האפל. איוניר עדיין מאושפז, הבעלים: "הבריאות שלו היא הדבר הכי חשוב"

ספורט 1

בווידאו: תקציר ה-1:1 של ספרטה פראג

טל בן חיים פתח בהרכב ספרטה פראג בפעם הרביעית ברציפות, אבל קבוצתו איבדה נקודות גם לאחר חילופי המאמנים, עם 1:1 הערב (שבת) בחוץ מול קארבינה במחזור ה-20 בליגה הצ'כית. שחקן הכנף הישראלי הוחלף בדקה ה-74 וימשיך לחפש את שערו הראשון במחזורים הבאים. קבוצתו, במשחק הבכורה של המאמן החדש פאבל האפל, לא השכילה לשמור על שער היתרון של גואלור קאנגה בבעיטה מרחוק בדקה ה-24, ספגה שוויון בדקה ה-87 והיא רחוקה 13 נקודות מהמוליכה ויקטוריה פלזן לה גם שני משחקים חסרים.

עוד בנושא:
ערן זהבי כבש בכדור חופשי ב-0:2 של גוואנגז'ו ר.פ. על דליאן
מוטי איוניר עבר אירוע לב ומאושפז במחלקת טיפול נמרץ בפראג

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
לפחות המקום בהרכב נשמר. טל בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

* אולימפיה פראג, קבוצתו של מוטי איוניר, סיימה ב-0:0 מול טרינץ בליגה הצ'כית השנייה. המאמן הישראלי נמצא בבית החולים כשהוא מתאושש מאירוע לב שעבר. על הקווים עמד עוזרו המאמן המקומי ולאחר המשחק הסביר הבעלים היווני אנגלוס גוליס: "לצערנו, המאמן עבר אירוע לב באמצע היום ואנחנו מנסים להתמודד עם המצב. הבריאות שלו היא הדבר החשוב ביותר עבורנו, הוא יישאר וכרגע עוזר המאמן ימלא את מקומו".

* אינגולשטאדט, ללא אלמוג כהן המורחק, סיימה ב-1:1 בחוץ מול דרמשטאדט בליגה הגרמנית השנייה ונותרה במקום ה-11 ובמרחק שבע נקודות מהמקום השלישי המוליך למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully