וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן מונה לקפטן סינסינטי: "מוכן תמיד לעבוד עבור הקבוצה"

הבלם, שיפתח בשבת בלילה את עונתו הראשונה בקבוצה האמריקאית, קיבל את הסרט מהמאמן אלן קוך שאמר: "יש לנו מזל שיש לנו מנהיג כזה". קינן: "כבוד גדול, מחכה בקוצר רוח למשחק הראשון"

שחקן סינסינטי FC דקל קינן. טוויטר, צילום מסך
מעריכים אותו. דקל קינן/צילום מסך, טוויטר

אחרי כמה שנים קשות במכבי חיפה, דקל קינן יצא לאחרונה לדרך חדשה כאשר הצטרף לסינסינטי FC האמריקאית והלילה (בין חמישי לשישי) זכה לכבוד גדול, כאשר נבחר להיות האיש שיענוד את סרט הקפטן של הקבוצה במהלך העונה הקרובה. המאמן אלן קוך החליט להעניק את התפקיד לבלם בן ה-34, שנראה טוב במשחקי ההכנה של סינסינטי ואף מצא פעמיים את הרשת. קינן וקבוצתו יפתחו את העונה החדשה בין שבת לראשון ב-1 בלילה, מול צ'ארלסטון בטרי.

"דקל הצטרף להכנות לקראת העונה והרוויח את הכבוד של כל שחקני הקבוצה בפעולות שלו", אמר קוך, "יש לו את הכישורים המילוליים שצריך כדי להוביל והוא אדם של מעשים. המוכנות שלו לעבוד עבור הקבוצה בולטת באופן יום יומי. הוא יענוד את הסרט ויוביל יחד עם חבורת השחקנים הוותיקים. יש לנו מזל שיש לנו מנהיג כזה עם ניסיון כמו שלו, שיוביל אותנו במהלך הקרבות של העונה".

קינן בעצמו צייץ בתגובה למינוי: "זה כבוד גדול להיות הקפטן. יש לנו הרבה מנהיגים בסגל ומטרה אחת משותפת. מחכה למשחק בקוצר רוח".

  • עוד באותו נושא:
  • דקל קינן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully