וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו בישל פעמיים בניצחונה של צסק"א מוסקבה

קשר הנבחרת הכפיל את מאזן האסיסטים שלו ברוסיה עם שני בישולים ב-0:3 בחוץ על אחמט גרוזני. ליאור רפאלוב שותף כמחליף בניצחון קלאב ברוז', 90 דקות לקני סייף בניצחונה של אנדרלכט

ספורט 1

בווידאו: תקציר ניצחונה של אנדרלכט על אנטוורפן

ביברס נאתכו בישל היום (ראשון) פעמיים בניצחונה של צסק"א מוסקבה 0:3 בחוץ על אחמט גרוזני. קשר נבחרת ישראל המשיך בתפקיד הקשר האחורי ובדקה ה-28 מסר לברזילאי ויטיניו, שבעט כדור שטוח אל הרשת. בדקה ה-68 נאתכו הגביה כדור קרן מצד ימין והבלם הבן ה-38 סרגיי איגנשביץ' נגח את שערו הראשון לעונה זו. נאתכו הכפיל את מאזנו בליגה והוא עומד על ארבעה אסיסטים, כשבכל המסגרות יש לו שישה. הוא הוחלף בדקה ה-82. אלכסנדר גולובין כבש את הראשון כבר בדקה השישית וצסק"א חזרה למקום השני בליגה הרוסית עם 41 נקודות - חמש פחות מלוקומוטיב המוליכה, לה משחק חסר.

* ליאור רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-62 והיה שותף לניצחון החוץ של קלאב ברוז' 0:1 על סינט טרוידן במחזור הסיום של העונה הסדירה בליגה הבלגית. רוד פורמר הכריע בדקה ה-70 וברוז' שמרה על יתרון 12 נקודות על פני אנדרלכט, שיהפוך לשש בלבד בעקבות שיטת הקיזוז עם הכניסה לפלייאוף.

* אנדרלכט, עם קני סייף שהשלים 90 דקות, ניצחה 1:2 בבית את אנטוורפן למרות ששיחקה ב-10 שחקנים מהדקה השלישית (לאנדר דנדונקר הורחק) וספגה אדום נוסף לקראת הסיום (אדריאן טרבל בדקה ה-81). לוקאש תאודורצ'יק (22) והמחליף סילבר גנבולה (71 בפנדל) כבשו לזכות האלופה.

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. האתר הרשמי של צסק"א מוסקבה, אתר רשמי
בתפקיד השף. ביברס נאתכו/אתר רשמי, האתר הרשמי של צסק"א מוסקבה

* גיא אסולין פתח ושיחק 45 דקות בניצחון קייראט 1:2 על העולה החדשה קיזיל במחזור הפתיחה בליגה הקזחית. הישראלי הוחלף כשקבוצתו הייתה בפיגור 1:0 במחצית. איסאל הברזילאי שהחליף את אסולין כבש את שער השוויון בדקה ה-80 ואנדריי ארשבין שנכנס אף הוא כמחליף בתחילת המחצית השנייה כבש את שער הניצחון בדקה ה-87. אסולין אמר בסיום: "זה היה משחק קשה כי היריבה שלנו רוב הזמן התגוננה. כל משחק ראשון הוא קשה כי אנחנו רק נכנסים לעונה. אני מאמין שקייראט תזכה העונה באליפות והיום עשינו את הצעד הראשון בדרך למטרה".

* אריאל הרוש עמד בשערה של אנורתוזיס פמגוסטה, שהפסידה 2:1 בבית לאפולון לימסול במשחק הצמרת בפלייאוף העליון בקפריסין. אפולון עלתה לפסגה עם 67 נקודות, כמו אפואל ו-10 יותר מהקבוצה של רוני לוי, שנותרה במקום השלישי.

* אחמד עאבד שמר על מקומו בהרכב גירסונספור והשלים 90 דקות בהפסד הביתי של קבוצתו 2:0 לאדאנה דמירספור, במסגרת המחזור ה-27 בליגה הטורקית השנייה. גירסונספור המדורגת תשיעית רחוקה כבר חמש נקודות מהפלייאוף.

* מונס דאבור קיבל מנוחה לקראת משחק הגומלין של רד בול זלצבורג מול בורוסיה דורטמונד בשמינית גמר הליגה האירופית, ולא שותף ב-2:2 בחוץ מול מאטרסבורג. קבוצתו עם שמונה נקודות יתרון בפסגת הליגה האוסטרית אחרי 26 מחזורים.

* סלטיק, ללא ניר ביטון הפצוע שסיים את העונה, ביצעה מהפך ב-10 שחקנים באולד פירם מול ריינג'רס וניצחה אותה 2:3. ג'וש ווינדאס (3) וקנדייאס (26) העניקו למארחת יתרון מול שוויון זמני שם טום רוגיץ' (11), אבל מוסא דמבלה איזן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והמחליף אודסון אדואר הכריע עם מבצע אישי נהדר בדקה ה-69, אחרי שתי דקות על המגרש ולמרות הרחקת חברו יוסיפ שימונוביץ' 12 דקות קודם לכן. הפער בפסגה הסקוטית עומד כעת על תשע נקודות, ולסלטיק גם משחק חסר.

סקוט בראון שחקן סלטיק חוגג ניצחון בדרבי. רויטרס
סלטיק ממשיכה לשלוט. סקוט בראון חוגג ניצחון בדרבי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully