וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "רבע גמר מול ארסנל? אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה"

הקשר הישראלי של צסק"א מוסקבה התייחס להגרלת הליגה האירופית שזימנה לקבוצתו מפגש מול התותחנים: "מאוד שמחתי אחרי ההגרלה. אני אוהב לשחק נגד יריבות מאנגליה. נבוא רגועים"

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים, משמאל ביברס נאתכו. רויטרס
ישמחו גם בלונדון? שחקני צסק"א/רויטרס

צסק"א מוסקבה של ביברס נאתכו מתחילה להיערך למפגש מול ארסנל אותו זימנה לה הגרלת רבע גמר הליגה האירופית. הקבוצה הרוסית העפילה לשמונה הגדולות של המפעל לאחר שעברה בסיבוב הקודם את ליון הצרפתית. צסק"א היא הקבוצה הרוסית היחידה שנותרה במפעל אחרי ההדחות של לוקומוטיב מוסקבה וזניט סנט פטרסבורג.

נאתכו התייחס באתר הרשמי של צסק"א למפגש הצפוי מול היריבה הלונדונית ואמר: "לפני ההגרלה לא היו לי שום העדפות. לא היה משנה לי את מי נקבל כי בשלבים האלו כל הקבוצות חזקות. עם זאת, עכשיו אני מאוד שמח שקיבלנו את ארסנל כי אני אוהב לשחק נגד יריבות מאנגליה".

עוד בנושא
רבע גמר ליגת האלופות: יובנטוס - ריאל מדריד, ליברפול - מנצ'סטר סיטי
בגירסטיין: "נצטרך להיות מושלמים", נדבד: "לא נסבול כמו בגמר"
דיווח ב"מארקה" הספרדי: ויאריאל מעוניינת במונס דאבור, מרציאנו הורחק

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
מחכה לנאתכו. ונגר/רויטרס

על סיכויי ההעפלה לחצי הגמר אמר הקשר הישראלי: "יש לנו סיכוי. לפני המשחקים מול ליון כולם אמרו שהצרפתים פייבוריטים לעבור אותנו, אבל בסופו של דבר הנה אנחנו כאן, ברבע הגמר. מה שמייחד אותנו כקבוצה הוא שאנחנו יכולים להפסיד לכל קבוצה, גם לחלשה מאיתנו. אבל במקביל אנחנו גם יכולים לנצח כל קבוצה. כך שאנחנו נתכונן בצורה הכי רגועה למשחקים נגד ארסנל ונבוא לעשות את העבודה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully