וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דשאן: "אני בטוח שפוגבה לא נהנה מהסיטואציה במנצ'סטר"

מאמן נבחרת צרפת התייחס למצבו הנוכחי של הקשר בן ה-25, שנע בין ההרכב לספסל של יונייטד ולא שותף כלל במשחק האחרון של השדים האדומים: "הוא נעצר. אני לא יודע מה הסיפור שם"

עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן, דיבר היום (שני) עם התקשורת המקומית לקראת צמד משחקי ההכנה של נבחרתו נגד קולומביה ורוסיה. בין לבין, הוא התייחס גם למצבו של שחקן הנבחרת, פול פוגבה, במנצ'סטר יונייטד. הקשר בן ה-25 לא שותף בניצחון 0:2 על ברייטון ברבע גמר הגביע האנגלי וחווה עונה חלשה יחסית. לאחרונה הוא גם איבד את מקומו בהרכב לא פעם ונראה שהוא לא מצליח למצוא את מקומו במנצ'סטר.

"אני בטוח שהוא לא נהנה ממצבו הנוכחי ביונייטד", אמר המאמן, שהמשיך: "אני לא יודע מה הסיפור שם. אני בטוח שאדבר איתו בשבוע הקרוב ואבין את הסיטואציה לעומק. יכולות להיות לזה הרבה סיבות. בהשוואה להתקדמות שלו בעונות האחרונות נראה שהוא קצת נעצר, ואני בטוח שהוא לא נהנה מזה".

פוגבה סבל העונה מלא מעט מפציעות שמנעו ממנו לשחק והוא השלים עד כה 27 משחקים בכל המסגרות בהם כבש שלושה שערים ובישל 10 נוספים. בכל העונה שעברה הוא היה שחקן הרכב קבוע, שיחק 51 משחקים בכל המסגרות בהם כבש תשעה שערים ובישל שישה נוספים.

עוד בנושא:

גביע אנגלי: צ'לסי עלתה לחצי הגמר, מנצ'סטר יונייטד מול טוטנהאם
ז'וזה מוריניו: "השחקנים נראו מפוחדים, חסרי אמביציה ורצון לנצח"
היה שווה לחכות: וויסאם בן ידר ולוקאס הרננדז זומנו לנבחרת צרפת

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת עם פול פוגבה. רויטרס
"אדבר איתו ואנסה להבין את הסיטואציה". דשאן עם פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully