וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה שווה לחכות: וויסאם בן ידר ולוקאס הרננדז זומנו לנבחרת צרפת

חלוץ סביליה שכבש צמד נגד מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות זכה לזימון בכורה בגיל 27. שחקן המריבה של אתלטיקו מדריד, שהיה על פי דיווחים בדרך לנבחרת ספרד, כנראה נשאר בטריקולור

ספורט 1

בווידאו: תקציר המשחק בין מארסיי לפריס סן ז'רמן

מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן, פרסם היום (חמישי) את סגל נבחרתו לקראת צמד המשחקים נגד קולומביה (23 במרץ) ורוסיה (27 במרץ). חלוצה של סביליה, וויסאם בן ידר (27), קיבל בונוס על הצמד בליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד וזומן לנבחרת לראשונה בקריירה, כמו גם שחקן ההגנה של אתלטיקו מדריד, לוקאס הרננדז, שהיה על סף מעבר לייצוג נבחרת ספרד אך נראה שדשאן מנסה לשכנע אותו להישאר בטריקולור.

מאירועי הפרקים הקודמים בעניין הרננדז: השחקן בן ה-22, שהפך העונה לשחקן הרכב באתלטיקו וייצג את צרפת רק בנבחרות הצעירות, טרם קיבל זימון לנבחרת הבוגרת וקיבל רמזים מבכירים בהתאחדות הספרדית שהוא צפוי לקבל זימון לנבחרת ספרד. הרננדז, שאביו צרפתי ואימו ספרדיה, מחזיק גם באזרחות ספרדית שמאפשרת לו לייצג גם את ה'לה רוחה'. נראה שהדיווחים הגיעו לדידייה דשאן שהחליט לזמן את הרננדז במטרה לקבע את מעמדו כשחקן של נבחרת צרפת.

* נבחרת אנגליה גם חשפה את הסגל שלה לקראת צמד המשחקים נגד הולנד ואיטליה. ניק פופ, לואיס קוק, אלפי מאוסון, ג'יימס טרקובסקי וג'ייק ליברמור הם רק חלק מהשמות בסגל יוצא הדופן של גארת' סאותג'ייט, שללא הארי קיין הפצוע נראה אפור מתמיד. גם ג'ייק ווילשר חזר לסגל אחרי היעדרות ארוכה.

שחקן אתלטיקו מדריד לוקאס הרננדז. GettyImages
דשאן לא התכוון לוותר עליו. לוקאס הרננדז/GettyImages

הסגל המלא של נבחרת צרפת

שוערים: אלפונס אראולה (פריס סן ז'רמן), הוגו לוריס (טוטנהאם) סטיב מנדנדה (מארסיי).

הגנה: לוקא דין (ברצלונה), לוקאס הרננדז (אתלטיקו מדריד), פרסנל קימפמבה (פריס סן ז'רמן), לורן קוסיילני (ארסנל), בנג'מין פבאר (שטוטגרט), ג'יבריל סידיבה (מונאקו), סמואל אומטיטי (ברצלונה), רפאל רפאל וראן (ריאל מדריד).

קישור: אנגולו קאנטה (צ'לסי), בלס מטוידי (פריס סן ז'רמן), פול פוגבה (מנצ'סטר יונייטד), אדריאן ראביו (פריס סן ז'רמן), קורנטן טוליסו (באיירן מינכן).

התקפה: וויסאם בן ידר (סביליה), עוסמאן דמבלה (ברצלונה), אוליבייה ז'ירו (צ'לסי), אנטואן גריזמן (אתלטיקו מדריד), תומא למאר (מונאקו), קיליאן אמבפה (פריס סן ז'רמן), פלוריאן תובאן (מארסיי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully