וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "השחקנים נראו מפוחדים, חסרי אמביציה ורצון לנצח"

מאמן מנצ'סטר יונייטד לא אהב את ההופעה של שחקניו בניצחון רבע גמר הגביע האנגלי 0:2 על ברייטון ולא התבייש לתקוף אותם: "השחקנים פחדו לשחק. מי אשם? כולם. שיחקנו רע מאוד"

עריכת וידאו: מתן חדד

ז'וזה מוריניו סיפק בסוף השבוע האחרון מופע אחרי שנאם במשך 12 דקות במסיבת העיתונאים לקראת משחק הגביע האנגלי נגד ברייטון. גם אחרי המשחק שהתקיים אתמול (שבת) בו מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2, הוא המשיך לספק כותרות והפעם הוא דיבר על קבוצתו ועל הגישו ה"מפוחדת", לטענתו, של שחקניו. רומלו לוקאקו ונמניה מאטיץ' כבשו כדי להעניק לשדים האדומים את המקום בחצי גמר הגביע האנגלי בפעם ה-29, אך מוריניו התעסק בדברים אחרים.

הפורטוגלי אמר: "התוצאה הייתה טובה מהתצוגה. לא שיחקנו כמו שאנחנו רוצים לשחק, נראה שלא היינו מוכנים. הגיע לנו לנצח, נכון, אבל לא שיחקנו טוב, אפילו שיחקנו רע מאוד. אני מתוסכל מהצורה בה שיחקנו. מי אשם? כולם. כמה מהשחקנים פחדו לשחק. כשהשמש זורחת והכל הולך טוב מנצחים משחקים, כובשים שערים, והכל הולך לכיוון שלך. אבל כשקר וחשוך בכדורגל, והכוונה היא לתוצאות רעות, לא לכולם יש ביטחון או אישיות לשחק".

עוד הוסיף המנג'ר בן ה-55: "כולם יכולים לשחק ולגעת בכדור כל חמש דקות. אבל לשחק ולדרוש את הכדור ולקחת אחריות, את זה לא כולם יכולים לעשות. האם זה קשור להדחה מליגת האלופות על ידי סביליה? יכול להיות, אבל אני לא רוצה לחפש קשר. היום השחקנים נראו מפוחדים, חסרי אמביציה ורצון לנצח".

עוד בנושא:

גביע אנגלי: מנצ'סטר יונייטד עלתה לחצי הגמר, גם טוטנהאם תהיה שם
המופע של מוריניו: "לא אברח בגלל שכמה אוהדים שורקים לי בוז"
מוריניו שוב תחת מתקפה: "שותף למכונת תעמולה של פוטין ומקבל כספי דמים"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
"נראה שלא היינו מוכנים". ז'וזה מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully