וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר יונייטד עלתה לחצי הגמר, גם טוטנהאם תהיה שם

יונייטד התאוששה מההדחה מהאלופות עם 0:2 על ברייטון, לוקאקו (37) ומאטיץ' (84) כבשו, 90 דקות לכיאל. התרנגולים ניצחו 0:3 את סוונסי משערים של אריקסן (צמד) ולאמלה בלי קיין הפצוע

שחקן מנצ'סטר יונייטד רומלו לוקאקו חוגג. רויטרס
השער שלו הספיק. לוקאקו/רויטרס

טוטנהאם הפכה היום (שבת) לעולה הראשונה לחצי גמר הגביע האנגלי לשנת 2018, לאחר שניצחה בקלות 0:3 את סוונסי בחוץ. לאחר מכן הצטרפה אליה מנצ'סטר יונייטד, עוד מודחת מאוכזבת מליגת האלופות, אחרי 0:2 על ברייטון. ביום ראשון: וויגאן תארח את סאות'המפטון ולסטר סיטי תשחק נגד צ'לסי.

שחקן ברייטון בירם כיאל. רויטרס
החלום נמוג. בירם כיאל/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ברייטון 0:2

אחרי ההדחה הכואבת והמוקדמת מליגת האלופות והביקורות הרבות נגד ז'וזה מוריניו, השדים האדומים הצליחו לעלות לחצי הגמר ולהישאר בעניינים במפעל היחיד שהם עוד יכולים לקחת העונה. בפעם הקודמת שפגשה את השחפים בגביע אי שם בינואר 1993 יונייטד ניצחה 0:1 משער של ריאן גיגס ושער עצמי הכריע את מפגש הליגה בין הקבוצות העונה, אך הפעם הבחורים של מוריניו הצליחו לנצח בהפרש של יותר משער אחד. רומלו לוקאקו (37) נגח מקרוב פנימה אחרי הרמה של נמניה מאטיץ' (המשחק החמישי ברציפות בו היה מעורב לפחות בשער אחד) והסרבי נגח את השני (84) אחרי כדור חופשי של אשלי יאנג. בירם כיאל שיחק 90 דקות במדי האורחים, אך לא הצליח לעזור להם להשיג סנסציה וכרטיס לחצי הגמר. תומר חמד נותר מחוץ לסגל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אריק לאמלה שחקן טוטנהאם חוגג שער. רויטרס
מבצע נפלא. אריק לאמלה/רויטרס

סוונסי - טוטנהאם 3:0

אחרי האכזבה בעקבות ההדחה מליגת האלופות, התרנגולים טיילו לחצי גמר הגביע בפעם השנייה ברציפות ה-21 בסך הכול, ושמרו על סיכוי לזכות בתואר העונה. יונג מין סון הוצב בחוד בהיעדרו של הארי קיין הפצוע, אבל את ההבדל עשו הקשרים מאחוריו. כריסטיאן אריקסן סובב נהדר ברגל שמאל בדקה ה-11 והארגנטינאי אריק לאמלה סגר עניין עוד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשהשתעשע עם הכדור וסיים את המהלך עם בעיטה בימין מ-17 מטרים אל הרשת. שער של סון נפסל בתווך לאחר שימוש ב-VAR ובמחצית השנייה מנע השוער ההולנדי מישל וורם מקבוצתו לשעבר לחזור למשחק, לפני שלוקאס מורה השאיר לאריקסן בדקה ה-67 וזה השלים צמד ראשון מאז דצמבר 2016 וצמד שלישי בקריירה מול סוונסי.

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם כובש מול סוונסי. רויטרס
סובב אל הרשת. כריסטיאן אריקסן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully