וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: צ'לסי עלתה לחצי הגמר, מנצ'סטר יונייטד מול טוטנהאם

הבלוז נזקקו להארכה ולשער ניצחון של פדרו (105) כדי להכניע את לסטר סיטי עם 1:2. מוראטה חגג שער ראשון ב-2018. בשלב הבא יפגשו את סאות'המפטון, שניצחה את וויגאן 0:2

שחקן צ'לסי פדרו. רויטרס
הכריע את הדרמה. פדרו/רויטרס

אחרי שטוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד הבטיחו כבר אתמול (שבת) את הכרטיס שלהן לחצי הגמר, הושלמה רשימת העולות עם צ'לסי (1:2 על לסטר סיטי אחרי הארכה) וסאות'המפטון (0:2 על וויגאן).

משחקי חצי הגמר (21-22 באפריל בוומבלי):

צ'לסי - סאות'המפטון
מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם

עוד בנושא:
מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם עלו לחצי הגמר

שחקני צ'לסי חוגגים עם אלברו מוראטה. רויטרס
שער ראשון ב-2018. מוראטה/רויטרס

לסטר סיטי - צ'לסי 2:1

הבלוז, שרחוקים חמש נקודות מטוטנהאם בקרב על המקום הרביעי והודחו מליגת האלופות בידי ברצלונה, נשארו במאבק על התואר האחד בו הם כן יכולים לזכות העונה וחגגו ניצחון שני בלבד בששת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות. אלברו מוראטה, חגג שער בכורה ב-2018 בדקה ה-42, לאחר פריצה מסחררת וכדור עומק נפלא של וויליאן הלוהט. הספרדי נותר לבד מול קספר שמייכל וסיים כמו שצריך, עם בעיטה מסובבת לפינה. השועלים לא ויתרו ובדקה ה-76 דחק ג'יימי וארדי את השוויון, אחרי מספר החמצות, והמשחק נגרר להארכה ראשונה בתולדות המפעל (עד העונה, תיקו בשלב רבע הגמר היה מוביל למשחק חוזר). שם, הכריע פדרו המחליף, כשנגח פנימה (105) הגבהה של אנגולו קאנטה, אחרי יציאה רעה של שמייכל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פייר אמיל הויביירג שחקן סאות'המפטון. רויטרס
הויביירג חוגג את השער שלו והעלייה לחצי הגמר/רויטרס

וויגאן - סאות'המפטון 2:0

במשחק הבכורה של מארק יוז כמנג'ר הקדושים הצליחה קבוצתו החדשה להשיג ניצחון מול הקבוצה מהליגה השלישית בהיררכיית הליגות באנגליה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-62: דושאן טאדיץ' הגביה קרן משמאל, פייר אמיל הויביירג הגיח מאחור ובעט בנגיעה אחת מ-12 מטר בערך פנימה את ה-0:1 של סאות'המפטון. בדקה ה-73 הייתה יכולה האורחת להכפיל את התוצאה אחרי עברה של דן ברן ברחבה, אבל מאנולו גביאדיני בעט את הפנדל לא מספיק טוב וכריסטיאן וולטון הצליח להדוף ולשמור על התוצאה. בדקה ה-91 מצאה סאות'המפטון בכל זאת את השער השני אחרי שסדריק נשלח בכדור עומק מצוין בצד שמאל ובעט עם רגל ימין לפינה הרחוקה מקרוב כדי לקבוע 0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully