וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו וראטי: למה אני קיבלתי אדום בזמן שמסי "מנופף באצבעות לשופט"?

קשר פריס סן ז'רמן מודה שההרחקה שלו מול ריאל מדריד הייתה מיותרת, אבל טוען שבמקרה שלו מחמירים בעוד אצל ליאו מסי השופטים מקלים. וגם: המחמאות לניימאר וההשוואות למסי

one

קשר פריס סן ז'רמן מרקו וראטי טוען שליאו מסי מצליח לחמוק מעונשים משופטים בעוד הוא עצמו זוכה ליחס נוקשה מדי. האיטלקי הורחק בכרטיס אדום בהפסד של פ.ס.ז' מול ריאל מדריד בבית (2:1) שהביא להדחה של הצרפתים מליגת האלופות, וספג ביקורת חריפה על ההתנהגות חסרת האחריות שלו ועל המחיר הכבד שהיא גובה ממנו ומקבוצתו. וראטי מודה שהוא צריך "לשפר" את דרכיו.

"עשיתי טעות נגד ריאל מדריד, אבל זה היה כרטיס אדום מתוך תסכול, ולפעמים שופטים יכולים להיות סבלניים", אמר וראטי, "זו הייתה תגובה רעה, אבל לא העלבתי אף אחד, בזמן שליאו מסי מסתובב ומניף אצבעות בפרצוף של שופטים ולא מקבל עונשים. אבל בכל מקרה, אני חייב להשתפר".

כמו כן, על אף ההשקעה הכספית הגדולה של פריס סן ז'רמן היא הפסידה 5:2 בסיכום שני המשחקים מול ריאל מדריד ונראתה חסרת ניסיון ואופי, אך וראטי טוען כי "פ.ס.ז' לא כל כך רחוקה מריאל מדריד. היינו בטוחים שאנחנו יכולים לעבור, אבל היו כמה אירועים שעשו את ההבדל. זה שהיינו בלי ניימאר זה כמו שברצלונה תהיה בלי מסי - אלה שחקנים שמשפרים את הקבוצה ב-30 אחוז. אנחנו בני מזל שהוא איתנו, הוא עלה סכום עתק כי הוא פנומנלי".

מרקו וראטי, פריס סן ז'רמן. רויטרס
מחמירים איתו? וראטי/רויטרס
ליאונל מסי מתווכח עם שופט, ברצלונה. AP
מקלים איתו? מסי/AP
ליאונל מסי מתווכח עם שופט, נבחרת ארגנטינה. AP
ליאונל מסי מתווכח עם שופט, נבחרת ארגנטינה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully